Skip to main content

ik heb nieuw abonnement aangevraagd en e sim vervangen. nu werken 4g en bellen niet meer

Admin: gebruikersnaam aangepast

@Bart van Dijk 

  • Is het abonnement al wel ingegaan?
  • staat er rechtsbovenin wel dat je verbonden bent met het KPN netwerk?
  • Heb je het toestel ook al herstart?
  • Werkt de simkaart ook niet in een ander toestel?

 


dank Hans weet je ook hoe ik het onderwerp kan verwijderen

 


@Bart van Dijk   ik zou vragen aan een moderator om je forumnaam aan te passen. Je telefoonnummer achteraan is niet zo handig. 


@Bart van Dijk   ik zou vragen aan een moderator om je forumnaam aan te passen. Je telefoonnummer achteraan is niet zo handig. 

Had ik al reeds gerapporteerd @Hoopvol 

 


@Bart van Dijk   ik zou vragen aan een moderator om je forumnaam aan te passen. Je telefoonnummer achteraan is niet zo handig. 

Had ik al reeds gerapporteerd @Hoopvol 

 

Waar dan?


Beste Moderatoren, ik heb in ‘mijn profiel’ in het veld ‘titel’ de door mij gewenste profielnaam ingevuld. Kan één van jullie dit voor mij aanpassen in “Bart” ? b.v.d.  


Beste Moderatoren, ik heb in ‘mijn profiel’ in het veld ‘titel’ de door mij gewenste profielnaam ingevuld. Kan één van jullie dit voor mij aanpassen in “Bart” ? b.v.d.  

Hallo @Bart van Dijk  , ik zag dit straks ook en heb dit reeds gerapporteerd, dus het zal op zeer korte termijn aangepast worden.

Antwoord op je andere vraag, een topic dat geopend is kan niet verwijderd worden, als de vraag beantwoord is kun je dat aanklikken als beste antwoord en wordt dat antwoord groen en hoeft er in dat topic niet meer gereageerd te worden.