Skip to main content

Sinds enige tijd (maanden) problemen met 4G verbinding die regelmatig in Edge verandert, ook in gebieden waar de 4G dekking goed is. Zeer irritant als je bijvoorbeeld net wil parkeren met Parkmobile.

Merk nu dat het breed ervaren probleem is en reken erop dat KPN dit na zoveel weken maanden eindelijk gaat oplossen. Het gebeurt nu te vaak. Even in vliegmodus zetten geeft een tijdelijke oplossing, maar probleem blijft structureel….

Hier is een verzameltopic.


Ben al gebeld voor de omruil actie maar de vraag wanneer ontvang ik deze telefoon omdat je met de 11 bar weinig nog kunt 


Hier is een verzameltopic.

Het verzameltopic heeft KPN inmiddels (heel irritant) gesloten.

Ik ben 4 weken geleden gebeld voor de omruilactie, maar ik heb de iPhone 12 nog steeds niet ontvangen. Vandaag de klantenservice maar gebeld, aangezien we niet meer in het verzameltopic kunnen reageren. Van de dame aan de telefoon, kreeg ik te horen dat de hele omruilactie vertraging oploopt en dat het nog wel 2 weken kan duren.. ik ben niet blij! Gevraagd om een bevestigingsmail.. dit kon helaas niet.


Hier is een verzameltopic.

Het verzameltopic heeft KPN inmiddels (heel irritant) gesloten.

Ik ben 4 weken geleden gebeld voor de omruilactie, maar ik heb de iPhone 12 nog steeds niet ontvangen. Vandaag de klantenservice maar gebeld, aangezien we niet meer in het verzameltopic kunnen reageren. Van de dame aan de telefoon, kreeg ik te horen dat de hele omruilactie vertraging oploopt en dat het nog wel 2 weken kan duren.. ik ben niet blij! Gevraagd om een bevestigingsmail.. dit kon helaas niet.

Hier precies hetzelfde!! Ben ook pas 3 weken later dan eigenlijk beloofd was gebeld..Â