Skip to main content

Voor het laatst werkten me 4g helemaal prima!

Alleen bij mijn zoon niet meer... Ik deel altijd me 4g met me kinderen totdat mijn zoon ineens de sms kreeg met Beste klant, op uw verzoek hebben wij de netwerkinstellingen van uw mobiele nummer gewijzigd. Herstart uw toestel voor een goede werking. Groet, KPN

Maar hij heeft dit helemaal nooit aangevraagt. Na deze sms werkt zijn 4g niet meer, en we kunnen geen oplossing vinden. Ook op de site stonden geen oplossingen voor dit hoe zorgen we ervoor dat mijn zoons 4g het weer doet?

Hi Susan, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer van je zoon vermelden. 
 


@Susan Koet-Borst Dankjewel voor het nummer. Je hebt dit via een pb gestuurd in plaats van je profiel, vandaar dat ik het nu pas koppelde aan deze vraag. 

Ik zie hier echter geen gekke dingen mee, het nummer eindigend op 652 is gewoon actief. Sterker nog, ik zie dat er vandaag ook gebruik is gemaakt van de dataverbinding. Is dit inmiddels opgelost of kijk ik verkeerd?Â