Skip to main content

Ik probeer mijn 4G aan te zetten, maar kan vervolgens er niet mee werken. Zo staat er wel dát m’n 4G aanstaat en er staat gaan E of iets bij , maar ik kan verder niets op internet. Ben dus niet bereikbaar, ik heb meerdere malen mn telefoon aan en uit gezet en daarnaast ook even de 4G aan en uit, maar ook dit werkt niet. Hoe los ik dit op?

Hi Inez, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Staat roaming ook in de instellingen van het toestel? En kun je wél bellen gebeld worden? Zou je ook willen controleren of er genoeg data in je bundel zit?

 


Hoi Alex! 

Bedankt voor je reactie. De optie roaming is aanwezig, staat echter niet aan. Daarnaast kan ik nog wel bellen ( zowel zelf bellen, als gebeld worden). Daarnaast heb ik ook nog genoeg data in mijn bundel. 

Wat misschien nog kan helpen ter oplossing van dit probleem is het feit dat ik bijvoorbeeld ook mijn spotify (premium) niet kan gebruiken zonder WiFi. 


Het lijkt er inderdaad op dat je mobiele internet niet werkt. Heeft het eerder wel gewerkt? Of heb jij bijvoorbeeld een nieuwe telefoon of nieuw abonnement? Voor dit soort gevallen kan je het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan meteen meekijken en evt. actie ondernemen. Mocht je liever gebruik blijven maken van het forum, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en klantnummer?