Skip to main content

Morgee,

 

Mijn dochter is in de USA en klaagt dat haar 4g niet werkt, via MV delen heb ik haar veel MB’s gegeven hoe lossen we dit op?

 

Gr

Hoi @HE Wolters . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat haar internet daar niet werkt. Hier kan ik (nog) niks zinnigs over zeggen. Ze heeft al wel een bundel aangezet? 

Waar zit ze precies in Amerika? Alle info is welkom/ 


Ze zit in Knoxville Tennessee

Ze heeft geen bundel, maar ik heb haar genoeg MB meegeven, dat ze voorlopig voorruit kan

Hoe moet ze de instellingen van haar iphone gebruiken?

Dank alvast

Harjen


Bericht verwijderd.

 


@HE Wolters weet u zeker dat de MB’s ook geldig zijn in Amerika? Normaal enkel in de EU.


oHhh dat zou kunnen, ik check dat, dus geen MB delen richting USA?

 


Hallo @HE Wolters en @Erwin_ , is het niet zo dat in Noord- en Zuid-Amerika andere frequentiebanden gebruikt worden dan in Europa en vandaar dus niet niet kunnen ontvangen van de 4g-band?

 


MB’s delen welke in de EU geldig zijn kunnen niet gebruikt worden buiten de EU. MB’s in een buitenland bundel zijn niet te delen.


Hoopvol is me voor. De MB’s in de bundel zijn niet geldig buiten de EU, dus ook gedeelde niet.

MB’s delen welke in de EU geldig zijn kunnen niet gebruikt worden buiten de EU. MB’s in een buitenland bundel zijn niet te delen.

Voor buiten de EU zal je dochter “buiten EU bundels” moeten gebruiken.

Dus ze kan in de V.S. deze bundels aanschaffen:

100 MB/min/sms voor € 9,99
sms VOORDEEL 100 AAN naar 1266

500 MB/min/sms voor € 39,99
sms VOORDEEL 500 AAN naar 1266

Zie kpn.com/buitenland (land: Verenigde Staten)


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Prima dank u voor de medewerking

Gr

Harjen