Skip to main content

Ik kocht via de Kpn een samsung smartwatch. Bij deze smartwatch zat een foldertje waar in stond dat je 5 euro korting kreeg op je eerste aankoop in de Google play store als je dit zou activeren.

Ik volg dus de manier om mezelf aan te melden en dat gaat goed. In de play store heb ik nu ook de mogelijkheid om via kpn factuur te bestellen.

Vervolgens bestel ik een film die 8.99 kost via mijn kpn factuur.

Helaas komt deze toch 8.99 gewoon op mijn factuur zonder de 5 euro korting.

Tegenvaller dus.

Hoi @provinciaaltje, Ik neem aan dat je de actie Ontvang 5 euro korting met KPN Pay bedoelt. De korting van maximaal € 5,00 wordt verrekend met een volgende factuur, afhankelijk van wanneer je de aanschaf hebt gedaan kan het dus zijn dat op de factuur het volle bedrag staat en dat je de factuur daarna de € 5,00 krijgt.  Neem voor de zekerheid de FAQ onderaan de pagina even door, dan weet je zeker of je ook voor de actie in aanmerking komt.


Rick,

 

Ik heb de faq gelezen en wacht het gewoon even af.

Mickel 


Hi @provinciaaltje, hi Mickel; prima, soms kan het een en ander elkaar kruisen en dan duurt het wat langer voor de compensatie zichtbaar is. Als je aan de voorwaarden voldoet en de € 5,00 blijft schitteren in afwezigheid op jouw mobiele factuur laat het dan even weten. Dit kan via chat, telefonisch (0800-0402) of natuurlijk gewoon weer door een nieuw Topic op het Forum te maken.


Hi @provinciaaltje, hi Mickel; prima, soms kan het een en ander elkaar kruisen en dan duurt het wat langer voor de compensatie zichtbaar is. Als je aan de voorwaarden voldoet en de € 5,00 blijft schitteren in afwezigheid op jouw mobiele factuur laat het dan even weten. Dit kan via chat, telefonisch (0800-0402) of natuurlijk gewoon weer door een nieuw Topic op het Forum te maken.

Rick, 

Ik heb vandaag de nieuwe factuur gekregen en daar is de 5 euro netjes op verwerkt.

Bedankt voor je help

Mickel