Skip to main content

ik heb voor vakantie in Turkije een voordeelbundel aangezet. Ik kreeg een sms dat ik 100% had opgebruikt en dat ter bescherming mijn internet zou worden afgesloten. het lukt ook niet om een nieuwe bundel af te sluiten.

2 uur later krijg ik een sms dat ik 60,50 heb opgebruikt.

ik lachte mij veilig omdat ik immers een sms had ontvangen waarin stond dat ter bescherming tegen extra kosten het internet was afgesloten.

ik vind dit een misleidende sms van KPN en ik voel mij ook opgelicht. ik ben al bijna 40 jaar klant. mijn klacht is niet serieus genomen.

hoe is dit bedrijf nog te vertrouwen, heel verdrietig dit.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

ik heb voor vakantie in Turkije een voordeelbundel aangezet. Ik kreeg een sms dat ik 100% had opgebruikt en dat ter bescherming mijn internet zou worden afgesloten. het lukt ook niet om een nieuwe bundel af te sluiten.

2 uur later krijg ik een sms dat ik 60,50 heb opgebruikt.

ik lachte mij veilig omdat ik immers een sms had ontvangen waarin stond dat ter bescherming tegen extra kosten het internet was afgesloten.

ik vind dit een misleidende sms van KPN en ik voel mij ook opgelicht. ik ben al bijna 40 jaar klant. mijn klacht is niet serieus genomen.

hoe is dit bedrijf nog te vertrouwen, heel verdrietig dit.

 

Admin: meeverplaatst


Welkom op het KPN forum, @Benjie1! Goed dat je contact met ons opneemt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier vreemd van opkijkt. Het lijkt mij goed als ik even met je mee kijk. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.


Ik heb mijn forumprofiel aangevuld maar heb nog geen antwoord op mijn vraag?

ik lees graag jullie reactie


Ik heb mijn forumprofiel aangevuld maar heb nog geen antwoord op mijn vraag?

Ik had nog geen seintje van je gekregen dat je jouw profiel had aangevuld. Dit seintje krijg ik nu pas, dus ik kan ook nu pas voor je op onderzoek uit.

Met de gegevens uit jouw profiel ben ik op onderzoek gegaan. Ik zie dat je op 2 augustus meerdere malen telefonisch contact met ons hebt opgenomen. Daarnaast zie ik ook dat je op 3 augustus het klachtenformulier hebt ingevuld. Naar aanleiding hiervan is er op 4 augustus contact met je opgenomen. De klachtbehandelaar heeft de klacht afgewezen. Normaal gesproken is dat ook iets waar ik me bij neer moeten leggen, echter ben ik het in dit geval niet met de klachtbehandelaar eens.

Je hebt op op 30 juli rond 13 uur de volgende sms ontvangen:

Beste klant, u heeft uw Data only bundel volledig verbruikt. Ter bescherming tegen buitenbundelkosten is internet in het buitenland nu geblokkeerd. Wilt u voordelig blijven internetten? Activeer dan opnieuw de Data only bundel via de MijnKPN app of door een sms met 'Voordeel data 2000 AAN' te sturen naar 1266. Deze bundel is 31 dagen geldig. Wilt u per MB betalen? Ga naar de pagina buitenland.kpn.com. Groet, KPN

Dit bericht impliceert dat het internet wordt geblokkeerd als de bundel is verbruikt. Nu kan er soms wat vertraging tussen de verwerking van het verbruik en het versturen van de sms zitten, maar dan nog mag je na het ontvangen van deze sms verwachten dat jouw internet geblokkeerd wordt en je dus geen gebruik meer kunt maken van jouw mobiele data. Echter vindt er na het ontvangen van deze sms toch nog verbruik plaats. Nu is het zo dat als jij jouw internet in eerste instantie uit hebt staan, dan een voordeelbundel aanschaft en vervolgens jouw internet aanzet, jouw internet ook weer wordt geblokkeerd op het moment dat jouw bundel op is. In mijn ogen had dit verbruik buiten de bundel dus helemaal niet mogen plaatsvinden. Om die reden wil ik deze kosten dan ook vergoeden.

Ik heb de vergoeding voor je in het systeem gezet. Deze ontvang je als eenmalige korting op de volgende factuur.


Denise,

Dank voor je reactie en actie. Ik stel het zeer op prijs. Het is voor  mij als klant van belang om serieus te worden genomen. Het afwijzen van mijn klacht heb ik als zeer klantonvriendelijk en onterecht ervaren. Ik kreeg tot 2 keer toe een sms dat het internet was afgesloten. Ik verwacht  dat ik hier op kan vertrouwen.

Dank voor je bericht en klantvriendelijke houding.

gr. Benji1