Skip to main content

ik ben overgestapt van T-mobile naar KPN met nummerbehoud. De sms die ik moet versturen naar 6688 met “JA” wil echter niet verzonden worden, mijn Samsung blijft maar aangeven dat hij bezig is met verzenden en komt niet verder. Ik heb na een kwartier mijn telefoon opnieuw opgestart om te kijken of hij de sms daarna wel zou verzenden, ik kreeg echter de (fout)melding “het proces com.android.phone is gestopt’’. Hoe moet ik dit oplossen? Alvast bedankt!

Hi Marieke, welkom hier. 

Dat is wel vreemd. Is dit een abonnement bij T-mobile of een prepaid? En is je nummer nog wel actief nu? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vul ook het klantnummer in van T-Mobile, dan kan ik zelf je nummerbehoud in gang zetten. 

Ik hoor graag van je. 
 


hoi,

ik heb/had een abonnement bij T-Mobile, ik kan momenteel nog gewoon bellen dus ik neem aan dat mijn nummer nog actief is. De gegevens heb ik net aangevuld. Bedankt!


Het gekke is dat ik geen actieve aanvraag kan vinden op je gegevens. Zou je ook je 06-nummer willen invullen ergens in je profiel en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


o dat is gek, wellicht omdat de sms niet verzonden is? Ik heb mijn 06 nummer toegevoegd, hopelijk is hij zichtbaar voor je, zo niet dan hoor ik het graag dan vul ik hem ergens anders in.


Ik zie het al, de bestelling is net vandaag geplaatst. Heb je nu gevonden. Ik heb een verzoek gestuurd om je nummer over te nemen naar T-Mobile op basis van je opgegeven klantnummer. 

Ik wacht even een reactie af en kom erop terug. 


super! op welke termijn verwacht je een reactie van T-Mobile?


@MariekeCHV Het is gelukt. 25-11 wordt je nummer overgezet naar ons. Tot die tijd kun je de simkaart van T-Mobile blijven gebruiken. :relaxed:


ik kreeg inderdaad 2 emails, 1 met dat het klantnummer niet overeenkomt en 1 dat de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd. Maar ik begrijp dat het nu in orde is? 


Mijn vorige bericht kan als niet verzonden worden beschouwd! Het bericht kan ik gek genoeg niet meer bewerken/verwijderen. 


Geen probleem hoor. De 2 berichten kloppen, bij de 2e is alles gelukt. Geen zorgen dus, alles staat nu goed. :)