Skip to main content
Beantwoord

6688 SMS lukt niet met iPhone

• December 31, 2020
  • 3 reacties
  • 200 keer bekeken

Beste,

Vandaag, in vervolg op plezierig telefonisch contact met KPN, sms ontvangen om voor nummerbehoud een sms te sturen naar 6688 met JA. Ik krijg als foutmelding “SORRY, THE OPERATION FAILED”. 

Hoe los ik dit op?

Vriendelijke groet,

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @M. Bijpost en bedankt voor je bestelling! Heb je enkel het woord “JA” per sms gestuurd? Als er namelijk meer tekst of spaties bij staan kan het verkeerd gaan. Mocht dat wel het geval zijn en het is nog altijd niet gelukt wil ik je vragen je profiel in te vullen en in de persoonlijke opmerkingen het klantnummer van het abonnement van de vorige provider te vermelden. Dan zet ik de acceptatie handmatig door. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 1, 2021

Welkom op het forum @M. Bijpost en bedankt voor je bestelling! Heb je enkel het woord “JA” per sms gestuurd? Als er namelijk meer tekst of spaties bij staan kan het verkeerd gaan. Mocht dat wel het geval zijn en het is nog altijd niet gelukt wil ik je vragen je profiel in te vullen en in de persoonlijke opmerkingen het klantnummer van het abonnement van de vorige provider te vermelden. Dan zet ik de acceptatie handmatig door. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 1, 2021

Dag Bram,

Dank voor je reactie. Inmiddels zelf opgelost. Ik heb twee abonnementen op mijn toestel. Het sms bericht verstuurde ik met het andere abonnement, waardoor ik de foutmelding kreeg. Nadat ik het over te zetten abonnement als hoofd account had ingesteld en het sms bericht dus met het over te zetten nummer/abonnement verstuurde, ging het probleemloos. Lijkt achteraf bezien logisch.

Vriendelijke groet

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 1, 2021

Goed om te horen dat het is opgelost. Veel plezier alvast met je KPN abonnement! :relaxed: