Skip to main content

Beste,

Vandaag, in vervolg op plezierig telefonisch contact met KPN, sms ontvangen om voor nummerbehoud een sms te sturen naar 6688 met JA. Ik krijg als foutmelding “SORRY, THE OPERATION FAILED”. 

Hoe los ik dit op?

Vriendelijke groet,

Welkom op het forum @M. Bijpost en bedankt voor je bestelling! Heb je enkel het woord “JA” per sms gestuurd? Als er namelijk meer tekst of spaties bij staan kan het verkeerd gaan. Mocht dat wel het geval zijn en het is nog altijd niet gelukt wil ik je vragen je profiel in te vullen en in de persoonlijke opmerkingen het klantnummer van het abonnement van de vorige provider te vermelden. Dan zet ik de acceptatie handmatig door. 


Dag Bram,

Dank voor je reactie. Inmiddels zelf opgelost. Ik heb twee abonnementen op mijn toestel. Het sms bericht verstuurde ik met het andere abonnement, waardoor ik de foutmelding kreeg. Nadat ik het over te zetten abonnement als hoofd account had ingesteld en het sms bericht dus met het over te zetten nummer/abonnement verstuurde, ging het probleemloos. Lijkt achteraf bezien logisch.

Vriendelijke groet

 

 

 


Goed om te horen dat het is opgelost. Veel plezier alvast met je KPN abonnement! :relaxed: