Skip to main content

Ik krijg melding dat Belbundel plotseling met 75% is teruggelopen, terwijl ik niet gebeld heb

Ā 

Hallo @HennytreinengekĀ , dan zou ik de instellingen in je mobiel maar even nalopen inzake gebelde nummers.


Ik krijg melding dat Belbundel plotseling met 75% is teruggelopen, terwijl ik niet gebeld heb

Ā 

Ā 

SMS gaat ook van je belbundel af.Ā 


Hallo Joop, sms gebruik ik helemaal niet. Ik kreeg vanmorgen eerst een bericht van kpn dat ik 50% van mijn belbundel had gebruikt en een paar minuten later dat ik 75% gebruikt heb, terwijl in gebeld heb.


sorry, het moet zijn: terwijl ik niet gebeld heb.


Hallo @HennytreinengekĀ , dan toch even in de telefoon duiken, zoals ik eerder schreef.

Succes.

Ā 


Hallo Jan, ik ben de afgelopen week 2 keer gebeld door bekenden en zelf heb ik 3 keer gebeld naar lokale nummers. Gisteren was er nog niets aan de hand. Toen had ik nauwelijks wat van mijn bel en sms-bundel gebruikt en sinds vanmorgen wordt aangegeven dat ik 230 minuten van mijn bundel van 300 minuten gebruikt heb.


Hoi @HennytreinengekĀ . Welkom op het forum.

Dat is merkwaardig. Heb je ook al even in je telefoon gekeken? Die houdt doorgaans bij wat er allemaal aan belverkeer plaatst vindt.Ā  Zie je daar allĆ©Ć©n het telefoonverkeer staan wat je hierboven beschrijft of staan er ook andere zaken?