Skip to main content

Ik heb net een melding gehad over verbruik van 75%. Nu heb ik deze maand een nieuw abo afgesloten met Hussel 15 Gb, plus 5 Gb extra. Omdat ik KPN compleet heb is de data ook nog verdubbeld. Dus in KPN app staat ruim 44 Gb voor deze maand, nu heb ik deze maand ongeveer 13 Gb gebruikt, het lijkt er dus op dat ik na 15 Gb de data zal worden dichtgeknepen en dat de snelheid wordt verminderd, dat klopt dus niet. Blijkbaar staat er dus iets niet juist bij jullie. Hopelijk z.s.m. opgelost, want anders is het kadoot van 5 Gb extra en de verdubbeling gewoon niets waard terwijl jullie mij er zelfs een mail over hebben gestuurd. Ik begrijp dat in het buitenland slecht 25 Gb van de bundelmag gebruiken, maar dan nog is 13 Gb geen 75 %

M.v.g. Marijke

Hallo @Bruijnvis 

Voor het nieuwe mobiele abonnement gelden de Hussel voorwaarden en niet meer de Compleet voorwaarden. Hussel kent geen data verdubbeling.

De korting en voordelen van KPN Compleet die je op dit moment ontvangt, blijf je houden zolang je niks wijzigt aan jouw producten. Stap je met één product over naar Hussel? Dan krijg je de Husselvoordelen op het nieuwe product en behoud je je oude voordelen op je oude producten.

bron: KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer.


Geldt dan 5 Gb extra ook niet. Ik heb van jullie een mail ontvangen dat 5 Gb extra krijg en data verdubbeling uitgaande dat de dataverdubbeling niet waar is dan nog is 13 Gb geen 75 % dus blijkbaar ga ik een contact aan met 5 Gb extra wat niet geldt en krijg ik vervolgens van jullie een mail met data verdubbeling en dat ook niet waar. Ik snap er dus niets van. Ik ben dus bedonderd toen ik een nieuw abo afsluit. KRIJG Niet de 5 Gb extra. De dataverdubbeling stond niet bij de voorwaarden,maar werd per mail toege stuurde en in mijn Kpn staat ook effectief 40 Gb.  Leg eens uit hoe dat kan. Er staat dus 40 Gb en blijkbaar heb ik maar 15 Gb, want bij 7,5 Gb begon kreeg al de SMS over 50 %. Ik dacht dat is een foutje. Ik zou de sms over 50 % pas bij 10 Gb moeten krijgen en de SMS 75 % pas na verbruik 15 Gb als de dataverdubbeling niet geldt.


Als gewoon forumlid en klant (net zoals jij) geef ik alleen de “standaard regel” aan.
Wat betreft de toezeggingen via de mails moet je wachten op een reactie van een KPN moderator. Die kan met je meekijken, ik niet.


Opgelost via chat.