Skip to main content

hoe moeilijk kan het zijn om iemand met kennis van zaken op een normale manier een klant te laten helpen. ik heb werkelijk waar nog nooit zo n prutsbende gezien. 80 keer bellen en dan krijg je iemand aan de lijn die er niets van snapt dan wel de lijn verbreekt. ben vast niet de enige die hier laste van heeft. wijzigingen doorgeven kan kpn niet aan want het systeem is blijkbaar te ingewikkeld voor de mensen die er werken.

ik ben er klaar mee

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@dhr vd meer U kunt natuurlijk ook hier uw verhaal vertellen.  Dan wordt u in ieder geval goed geholpen.


Goedenavond @dhr vd meer! Helaas gaat het niet altijd goed :unamused:! Ik kan daar vanuit het KPN Forum een oprecht gemeend excuses voor aanbieden en nakijken of ik de collega's die je hebt gesproken, kan voorzien van feedback!

Sta je daarvoor open en wil je in je topic vertellen waar je precies hulp bij nodig hebt? Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig waarover je zo vaak hebt moeten bellen en wat tot nu toe nog niet geregeld is! Een ingevuld Forum profiel is voor mij fijn om jouw klantgegevens erbij te kunnen pakken (de gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN Moderators).


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het voor ons te laat is om het nog op te lossen. Anders hoor ik het graag!