Skip to main content

Vorige week gebeld door KPN ivm een aanbieding voor mobiel bellen icm ons huidige abonnement (itv en internet):

- mobiel abonnement, sim only voor 1 jaar 12,50

- geen aansluitkosten 

- Hussel korting van 12,99 op ESPN 

Een week over na mogen denken en gisteren terug gebeld door KPN en akkoord gegaan. In de bevestiging staan echter gewoon de aansluitkosten genoemd en ook de hussel korting van 12,99 voor ESPN is niet terug te vinden.

Klantenservice gebeld en zij gaf aan dat dit niet in de mail kan. Vreemd verhaal. Vervolg wordt ik langdurig in de wacht gezet voor het annuleren van het mobiele abonnement. De verbinding heb ik verbroken. Als eea niet bevestigd wordt wil ik niet met mijn mobiele telefoon over!

Husselkorting van € 12,99 klopt niet. Husselkorting is 5 euro. En die zie je niet op de bevestiging staan nee. Die krijg je op het vaste internet en tv abonnement. 

Als dat vaste internet en tv abonnement wat ouder is, nog geen Hussel abonnement is dus, dan krijg je compleet verdeel op dat vaste internet en tv abonnement. Dat houd in: gratis pluspakket. Dit pluspakket kan je omwisselen voor gratis ESPN. En dat hoef je niet te bespreken met een medewerker ofzo. Dat krijgt iedereen.

De gratis aansluitkosten zal je ook niet terug zien op de bevestiging. Je zal ze ook moeten betalen. Op een volgende factuur kunnen ze gecrediteerd worden als de medewerker het ook netjes genoteerd heeft dat het met u afgesproken is.


Dank je wel Nick. Dat stelt iets gerust. Ik zou eea graag van KPN bevestigd zien;-)

 


Dank je wel Nick. Dat stelt iets gerust. Ik zou eea graag van KPN bevestigd zien;-)

Dat begrijp ik. Een KPN medewerker kan in ieder geval al even kijken of die gratis aansluitkosten genoteerd staat.

Wat betreft gratis ESPN kun je zelf al vast kijken op de factuur 2de blad welk abonnement u heeft. Daar moet dan staan "Alles-in-1" of "Internet en TV" en niet "Hussel".

Want als er "Hussel" staat is dus die 5 euro husselkorting van toepassing en moet je zelf nog € 7,99 betalen...


Ha @Heidi1978, welkom! Ik heb meteen even meegekeken. Omdat je nog een ouder ‘thuis’ abonnement hebt, maak je geen gebruik van Hussel, maar van Compleet voordelen. Één van deze voordelen is een gratis zenderpakket en in jouw geval is dat inderdaad ESPN. Dat staat inmiddels al aan. Voor wat betreft de aansluitkosten, zie ik niet of dit vergoed zou worden of niet. Maar dit zal je op de factuur kunnen zien. Mochten ze wel in rekening gebracht worden, geef me even een seintje. Dan vergoed ik ze alsnog voor je. 


Dank je wel Marcia. Inmiddels heb ik de aanbieding bevestigd. Op goed vertrouwen en dat lijkt terecht 😉.


Zou je wel even willen kijken naar de aanhef die overal gebruikt wordt: meneer :grin: . Ik ben echt een vrouw...


Ik heb er ‘mevrouw’ van gemaakt! Het kan wel één factuur duren voordat het aangepast wordt. Mocht het nou daarna ook nog fout gaan, weet je me te vinden!