Skip to main content
Beantwoord

Aanhoudende problemen met internetverbinding en bereik iPhone 11

  • 11 September 2024
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik schrijf jullie naar aanleiding van aanhoudende problemen met mijn telefoonabonnement. Mijn klantnummer is *********. Ik beschik over een iPhone 11 met een abonnement bij KPN.

Sinds half juli heb ik helaas geen internetverbinding meer op mijn telefoon, en bellen verloopt ook moeizaam. Op 29 juli heb ik hierover telefonisch contact gehad met de klantenservice. Er werd mij toen toegezegd dat ik op de hoogte gehouden zou worden van de ontwikkelingen, maar helaas heb ik sindsdien niets meer vernomen.

Op 23 augustus heb ik daarom een bezoek gebracht aan jullie winkel in Alkmaar, aangezien de problemen nog steeds niet waren verholpen. In de winkel werd mij verteld dat het ticket binnen 15 dagen gesloten zou worden, zelfs als het probleem nog niet opgelost is. Dit roept bij mij de nodige vragen op, aangezien de problemen nog steeds aanhouden, de 15 dagen bijna verstreken zijn en het voor mij niet langer werkbaar is op deze manier.

Graag zou ik willen weten of er inmiddels iets bekend is over een mogelijke oplossing voor mijn verbindingsproblemen. Het zou zeer gewaardeerd worden als er snel actie ondernomen wordt, aangezien ik afhankelijk ben van een goede internet- en belverbinding.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Kiki

 

Admin: privégegevens verborgen

Hoi @Kiki97, balen dat je al geruime tijd last hebt van verbindingsproblemen met jouw iPhone 11.

Ik begrijp dat je hiervoor 2 keer een ticket hebt laten aanmaken. Heel goed. Dat is alles wat je op dit moment kunt doen, als je verder alles uitgesloten hebt.

Ik wou dat ik je kon vertellen over een mogelijke oplossing, maar hier zal de technische dienst naar moeten kijken. Ik raad je dan ook aan om dat contact af te wachten. Je hoeft je geen zorgen te maken dat het ticket zomaar gesloten wordt na 15 dagen. De technische dienst heeft het alleen heel erg druk, waardoor het wel even kan duren voor ze aan jouw ticket toekomen. Ik moet daarom een beroep doen op jouw geduld.


Reageer