Skip to main content

Goedenavond,

 

Gisteren heb ik in de Kpnwinkel in Leeuwarden een nieuw abonnement met een nieuw toestel van het bovengenoemd type gekocht. Op het bordje bij het toestel stond een korting van 45 euro welke tot 5 september geldig zou zijn.

Op de factuur die ik vandaag ontving staat een bedrag van 840 euro voor toestel en geen korting. Als ik de prijs van dit toestel op zoek, is dit in de webshop van KPN 760 euro. U snapt dat ik me nu aardig bekocht voel. Ik kom namelijk  het toestel zelf ophalen in de winkel, er wordt door het personeel geen extra service verleent die het prijsverschil zou kunnen verklaren.

Kunt u me uitleggen waarom de door de Kpnwinkel vermelde korting niet is verleend ?En waarom ik 80 euro meer moet betalen dan de prijs in webshop van Kpn ?

Met vriendelijke groet,

Patricia Gort.

 

 

Ha Patricia, wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent! Ik zie op onze website ook een eenmalige bijbetaling van 840 euro. Waar zie jij de 760 staan? Voor wat betreft de korting: die is doorgaans al doorberekend in de uiteindelijke prijs. Mocht je toch het idee hebben dat het niet klopt, zou je even terug moeten naar de winkel. Mijn collega's kunnen je dan verder helpen!


Hallo Marcia,

 

Excuses voor mijn late reactie.

Nav jouw reactie heb ik e.e.a. nogmaals nagekeken. De prijs van 760 euro die op jullie webshop werd vermeld was een prijs exclusief BTW.

Dus de prijs die de winkel heeft berekend was correct en was mijn reactie onterecht.

 

Met vriendelijke groet, 

Patricia Gort.

 


Geen enkel probleem hoor! Fijn dat het mysterie ontrafeld is en dat je het nog even liet weten. Veel plezier van je Samsung!