Skip to main content

net 1 keer rechtstreeks gebeld om 0800 0802, na 5 minuten wachten en doorverbonden weer 10 minuten in de wachtrbroken (zucht). Gebeld naar 0800 0403 wederom 10 minuten in de wacht geen respons. 

 

wil aankoop van vanochtend wijzigen en graag refurnised tApple 8 . Hoe regel ik dat?

Hoi @KlaasHoltman ,

Aks je deze telefoon gekocht heb als particuliere klant, dan is het juiste telefoonnummer : 

0800 - 0402

 

(0800-0403 is het zakelijke nummer van KPN) 

 


ook bij 0800 0403 echt en na met medewerker in gesprek te zijn en oplossing nabij was is de verbinding verbroken. Via de chap alleen computer. Weet eerlijk gezegd niet goed hoe te reageren op naam Noordzee maar is dat een echt persoon?

 


Noordzee is mijn nickname op dit forum. 
 

Ik ben een echt persoon, maar alleen niet werkzaam voor KPN. 
 

In mijn jeugd was ik groot fan van Radio Noordzee Internationaal. Deze naam heb ik de rest van mijn leven aangehouden als naam op allerlei platformen. 
 

 


Ben je trouwens een zakelijke klant? 

Dan kun je je beter melden op het zakelijk forum : 

https://zakelijkforum.kpn.com


Hoi @KlaasHoltman ,

Aks je deze telefoon gekocht heb als particuliere klant, dan is het juiste telefoonnummer : 

0800 - 0402

 

(0800-0403 is het zakelijke nummer van KPN) 

 

@KlaasHoltman 

Heb je jouw aankoop al telefonisch kunnen wijzigen? 

 


Hoi @KlaasHoltman, is het inmiddels gelukt? Want hiervoor moet je inderdaad even bellen met 0800-0402 of 0800-0403 als je een zakelijke klant bent. Mijn collega kan dan de bestelling aanpassen, of anders annuleren en een nieuwe bestelling voor je plaatsen.