Skip to main content

Hallo ik ben er achter gekomen dat mijn dochtertje van 10 in een spelletje op haar telefoon aankopen heeft kunnen doen in haar Apple account hebben we bewust alles geblokkeerd en geen creditcard of wat voor betaalmogelijkheden toegevoegd nu blijkt dat de betaling via de KPN rekening is gegaan na een zeer teleurstellend en onaangenaam gesprek met een medewerker van de klantenservice zijn we erachter gekomen dat de medewerker bij afsluiten van het abonnement in de winkel had moeten vragen of we dit wilden blokkeren helaas is dit niet gebeurt dus ligt de fout bij deze medewerker zou je zeggen maar volgens de klantenservice hadden we er ook om moeten vragen om dit te doen dus ligt de fout weer bij ons het gaat gelukkig maar om 33 euro maar toch vind ik dit niet kunnen wat kan ik hier aan doen we zijn altijd tevreden klant geweest bij KPN maar de laatste tijd spelen er steeds meer dingen waar we ontevreden over zijn en de klantenservice word helaas steeds slechter

 

 

Ik ben niet van kpn maar je dochter van 10 heeft dus ook de 4 cijferige pincode weten  te achterhalen en daarmee de aankoop gedaan heeft en het lijkt me niet dat je kpn hierin iets kunt verwijten, gewoon een nieuwe pincode instellen zodat dit niet weer kan gebeuren.

 


Hoi @Svenk76, welkom.

Wat vervelend om te horen dat jouw dochter aankopen heeft gedaan via haar telefoon. Helaas moet ik mij bij @jimny aansluiten, dit is de verantwoordelijkheid van de klant zelf. Een medewerker is niet verplicht om jou bij het afsluiten te wijzen op de betaling via de factuur en de optie valt enkel achteraf te blokkeren. Het is heel spijtig, maar dit kunnen we helaas niet crediteren. Hopelijk is de optie nu wel door de medewerker die je aan de telefoon hebt gehad nu wel geblokkeerd. 


Misschien was het handig om even te vragen of te kijken hou de vork in de steel zit bij jullie  maar bedankt voor de super service ik zal het zeker niet vergeten