Skip to main content

Joke Kerssens

***

*** 

mobiele nr ***

 

Admin: alle privégegevens verplaatst naar je profiel en eigen topic voor je vraag aangemaakt

IBAN ***

 

Admin: gegevens hier ook verborgen


Kan aankopen weer aangezet worden! 


Hi @Joke Kerssens, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik heb even voor je gekeken op het 06-nummer dat je had genoemd, maar dit is een prepaid nummer. Wat bedoel je precies met aankopen weer aanzetten? Aankopen in de app store kan alleen wanneer je een mobiele factuur van ons krijgt, dus bij een mobiel abonnement. Of bedoel je iets anders met 'aankopen aanzetten'? Zo ja, zou je jouw vraag dan iets specifieker willen stellen?


@Joke Kerssens ik heb geen reactie meer gehad. Heb je jouw antwoord kunnen vinden of kan ik je nog ergens bij helpen?


Mobiel wordt betaald aan KPN en aankopen stond altijd aan en ik kreeg soms hele hoge rekeningen dus heeft 1 van je collega’s aankopen uit gezet voor mij. Maar ik kreeg bij Apple info dat betalingen via een ander betaalmogelijkheid kon maar dat ging altijd via mijn telefoon. Dus daarom moet aankopen weer aangezet worden graag.


Mijn man had ook altijd mobiel bij KPN en dit jaar in mei ging het bedrijf waar hij in dienst is over op T-mobile. Omdat mijn man ziek is en bijna uit dienst gaat ( als Corona voorbij is ) gaan we dan ook weer terug naar KPN met zijn telefoon. Misschien dat het daar aan ligt. Maar aankopen graag weer aanzetten 


@Joke Kerssens het 06-nummer dat je hebt ingevuld is een prepaid nummer. Een prepaid 06-nummer is geen abonnement, maar maakt gebruik van tegoed en bundels. Zonder abonnement kan je de Google Play aankopen niet via een factuur van KPN betalen, omdat je geen factuur hebt. Het enige wat bij prepaid kan is het gebruik van betaalde servicenummers. Bedoel je dat, of gaat het om een ander 06-nummer dat in jouw Forum profiel staat genoteerd?


Reageer