Skip to main content

Heb net een nieuw simonley contract en wil vanwege de coronatijd mijn bellen naar onbeperkt wijzigen, dat koste deztijds 1 euro, kan dit nu ook voor dat bedrag omgezet worden en hoe?

 

Hoi @Sebastiaanhoort ,

Sinds enige tijd is het inderdaad mogelijk om een SIM-Only abonnement om te zetten naar een ander abonnement, als je binnen contract zit. Hier zijn echter wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Zo dient het SIM-Only abonnement minimaal 3 maanden actief te zijn en is het alleen mogelijk om dit te regelen met de afdeling die over de contracten gaat. Je kunt hen telefonisch bereiken via 0800-0402 (gratis) en via de chat. 

 

Per chat : 

https://www.kpn.com/service.htm


De prijzen voor onbeperkt bellen zijn inderdaad 1 euro per maand hoger dan de andere versie met 150 minuten/SMS.

Check het overzicht hieronder: 


 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 


Hoi @Sebastiaanhoort. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat Noordzee al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice. Ik ben erg benieuwd of het gelukt is om jouw abonnement aan te passen. 


Hoi @Sebastiaanhoort. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat Noordzee al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice. Ik ben erg benieuwd of het gelukt is om jouw abonnement aan te passen. 

We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat het gelukt is om jouw abonnement aan te laten passen. Als het niet gelukt is, dan horen we dat graag!


Reageer