Skip to main content

Ik wil via mobiel.nl een KPN abonnement + telefoon afsluiten met nummerbehoud (via hen omdat zij telefoon wel op voorraad hebben). Huidige abonnement heeft 1 maand opzegtermijn. Ik wil het abonnement nĂș afsluiten zodat ik direct mijn nieuwe telefoon heb, maar het abonnement pas in laten gaan eind december (dan gaat ook mijn kpn glasvezel in). Dat betekent dat de porteerdatum van nummerbehoud dus moet worden aangepast naar eind december (in plaats van ingangsdatum over 1 maand). Mobiel.nl kan dat niet doen hebben ze mij verteld. Ik weet dat KPN dat wel kan voor abonnementen die via KPN zijn afgesloten, maar de vraag is dus: kan KPN dit ook doen voor abonnementen die via mobiel.nl zijn afgesloten? 

Maar waarom wil je niet over een maandje al je kpn mobiele abonnement?? En dus ook je nieuwe telefoon al.

Heb je nu al een vast internet abonnement via koperdraad van kpn?

Als je mobiele abonnement al loopt dan kan met een nieuw vast abonnement eind december direct de voordelen in gang gaan. Die zijn:

• afhankelijk mobiele bundel 2,50 of 5,00 of 7,50 korting per maand op je mobiele abonnement.
  • gratis het pluspakket
  • recht op € 5 korting bij een of meer van deze extra pakketten.

Hoi @sidzit 

Welkom op de community van KPN.

Als je een KPN mobiel abonnement afsluit via een ander verkoopkanaal, zoals in jouw geval Mobiel.nl, wordt je gewoon klant bij KPN en kan nummerbehoud ook op een later moment ingaan als je daar een verzoek voor indient.
Dit kun je niet regelen bij Mobiel.nl, maar dient te gebeuren via de telefonische klantenservice van KPN.

Kan ik mijn overstapdatum wijzigen?

Heb je van ons een bericht gekregen met daarin je overstapdatum? Dan kan je de overstapdatum maximaal 120 dagen uitstellen.
Je kan niet in het weekend overstappen.

Je overstapdatum uitstellen? Dat kan alleen door onze klantenservice te bellen.

BELANGRIJK!

Dit kun je pas doen, nadat je jouw bestelling mét nummerbehoud bij Mobiel.nl hebt geplaatst, en je de officiële bevestiging hebt ontvangen dat KPN jouw abonnement (met toestel) heeft geaccepteerd.
Het beste kun je dan 2 tot 3 werkdagen wachten (i.v.m. verwerkingstijd) voordat je telefonisch contact opneemt met KPN.

Dus ga als volgt te werk:

• Plaats je bestelling (KPN mobiel abonnement + gewenste toestel) op Mobiel.nl
  • Wacht op de officiĂ«le bevestiging dat jouw bestelling door KPN is geaccepteerd 
  • Wacht vervolgens nog 2 tot 3 werkdagen i.v.m. verwerking in de systemen
  • Bel met de klantenservice van KPN, om nummerbehoud uit te stellen tot eind december.

Telefoonnummer KPN:

• 0800-0402

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Nummerbehoud

Beste @sidzit, welkom! Leuk dat je overstapt met jouw diensten! Je kunt een latere porteerdatum inderdaad regelen via onze klantenservice. Je kunt hiervoor ook een belafspraak inplannen, dan word jij gebeld door één van mijn collega's op het moment dat het jou uitkomt. Alvast veel plezier van je diensten! Mocht je na, of vóór, het aansluiten nog vragen of opmerkingen hebben, laat je het dan weten? De community helpt je graag!

Reageer