Skip to main content

Ik heb mijn spotify premium abonnement bij KPN vorige maand uitgezet. Dit is ook te zien in de KPN app. Bij Spotify kan ik me echter nog steeds niet aanmelden voor een Duo abonnement omdat ik volgens hen nog een premium heb lopen bij via jullie. Kunnen jullie dat aanpassen of moet ik hiervoor bij Spotify zijn?


zomerse groet,

Anke

Ik heb mijn spotify premium abonnement bij KPN vorige maand uitgezet. Dit is ook te zien in de KPN app. Bij Spotify kan ik me echter nog steeds niet aanmelden voor een Duo abonnement omdat ik volgens hen nog een premium heb lopen bij via jullie. Kunnen jullie dat aanpassen of moet ik hiervoor bij Spotify zijn?


zomerse groet,

Anke

Iemand een idee?


Hallo @Anke79, welkom en excuses voor de late reactie! Het kan tot maximaal 30 dagen duren voordat de omzetting naar Free verwerkt is. Je betaalt er niet meer voor als het opgezegd is 🙂. Nog even geduld dus!


Dank Marcia

 

het is nu 30 dagen, maar wacht nog geduldig af..

 

Anke


Beste @Anke79, ik zie ‘m inmiddels op Free staan. Kan je dat bevestigen? 


Dank Marcia voor je check. Overal uitgelogd en weer ingelogd, maar bij mij staat abonnement nog op premium..


Hmm dat is vreemd! Het gaat om het Spotify account waarmee je bent ingelogd met een Facebook account toch?


Marcia, nee dat is m niet. Ik ben ingelogd met e-mailadres van Hotmail. Het staat nog steeds op premium dus ik hoop dat je met deze info iets voor me kunt betekenen. 
 

mvg Anke


Dan wordt het interessant.. Weet je zeker dat je dat account Premium gemaakt hebt via ons? Kan je de gebruikersnaam eens onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in je profiel zetten? Dan duik ik er verder in. 


Gebruikersnaam is een lang cijfer, kan dat? Staat nu in profiel. 


2 maanden geleden zijn 2 accounts samengevoegd herinnerde ik me nu. Zou het daarmee te maken hebben?

 

Anke


Sorry voor de late reactie, ik was een paar dagen vrij! Wat bedoel je met samengevoegd? Die cijfers duiden meestal op een inlog via Facebook, vandaar mijn vraag 🙂. Wat is er met het samenvoegen precies gebeurd?


Marcia,

Toen heb ik ook contact gehad met jullie. Kun je dat in historie niet terugzien? Wat er toen precies is gebeurd weet ik nl ook niet..

 

Ik log Op spotify in met m’n e-mailadres en niet met Facebook in ieder geval.

Account staat nu nog steeds op premium. Fijn dat het nu gratis is😉 maar wil graag naar spotify duo en dat kan niet omdat KPN er nog steeds tussen zit. Hopelijk vind je snel een oplossing!

Anke


Ik denk dat ik al weet waar het probleem zit.. De opzegging van Premium is op 13 juli aangevraagd, maar ging pas de 31e in. Zodoende zijn de 30 dagen nog niet voorbij. Ik verwacht dat je in de loop van volgende week eindelijk Spotify DUO aan kunt vragen. Als dit toch niet zo lijkt te zijn, weet je me te vinden!


Ah, ik ging ervan uit dat ik vanaf de 13e die 30 dagen moest tellen… ik wacht rustig af en anders zie je me vanzelf weer verschijnen!

 

anke


Het is opgelost. 
 

Anke


Top! Bedankt voor je geduld en fijn dat je het nog even liet weten 🙂.