Skip to main content

Deze vraag is op het forum al vaker gesteld maar niet recent. Aangezien KPN volgens mij geen chat meer heeft stel ik hem toch nog een keer.

Deze week gebeld met KPN met deze vraag en toen de melding gekregen dat dit gewoon kon maar alleen in de winkel. Als.een toestel niet  voorradig was zou deze opgestuurd worden.

Aangezien ik de winkels niet kan bellen/mailen vandaag speciaal naar Zwolle gereden en daar werd mij vriendelijk verteld dat dit al maanden niet meer kon. Letterlijk meegedeeld dat ik een DOOS aan de telefoon had gehad die nergens van af wist.…

Heeft de dame aan de telefoon zich vergist of de snotaap in de winkel?

Hoor graag.

 

Hallo @Bouwtjes een los toestel bij KPN aanschaffen is altijd duurder dan i.c.m. een abonnement.

Toestellen in alle prijsklassen kun je online bij KPN bestellen en thuisbezorgd krijgen, mits ze tijdens het transport niet gestolen worden, wat je binnen dit forum helaas ook steeds vaker leest.

Toestellen in de KPN-winkel kopen en meteen meenemen kan tot een bepaalde verkoopprijs van het betreffende toestel i.v.m. overvaldreiging e.d.

Het duurdere segment gaat alleen online.

 

 


Ik geef het al vaker aan op het forum, KPN is geen mobiele telefoon verkoper. Toestellen zijn een bijartikel waar ze niet veel moeite voor doen. Je kan beter je toestel online kopen bij Koud blauw of Eenvoudig bellen. (Cryptische omschrijving) Vaak is het zo dat bij deze bedrijven er meer voorraad is en vandaag besteld is morgen in huis. De online voorraad klopt ook altijd, dit in tegenstelling tot KPN.


@Speedmaster @JanD dank voor de reacties 

Ik heb een zakelijk abbo. Kan voor een bepaald budget een telefoon aanschaffen "op de zaak". KPN is op dit moment ongeveer100euro goedkoper dan de andere kanalen Samsung S22 256gb).

@Speedmaster  ik weet dat het voor KPN bijzaak is maar het bevreemd mij alleen dat ze mij van de helpdesk naar een winkel sturen en ik in de winkel (met een denigrerende opmerking over hun eigen helpdesk) op straat wordt gezet. Misschien dar ze bij de KPN XL in Zwolle wat dat betreft iets zakelijker zijn als in de meer particulier gerichte winkel in het centrum.

Kan wel een toestel op het KPN abbo van mij  vrouw bestellen maar dan staat de rekening op na van de zaak.…

Groet Peter 


@Speedmaster @JanD dank voor de reacties 

Ik heb een zakelijk abbo. Kan voor een bepaald budget een telefoon aanschaffen "op de zaak". KPN is op dit moment ongeveer100euro goedkoper dan de andere kanalen Samsung S22 256gb).

Ja ... op de website... in combinatie met een abonnement. Dan is die 92 euro goedkoper. Maar los in de winkel komt er bij die duurdere toestellen gewoon een flink bedrag bij. Die 92 euro zal dan verdampt zijn tot hooguit een paar tientjes misschien. En misschien wel niks. Zoals Jan ook al schreef. Als het Ă¼berhaupt al lukt om hem in de winkel te bestellen. 


@Nick83 

Abbo van mijn vrouw verlengen en toestel laten factureren op de zaak... kan in elk geval niet online.

Zou dit Ă¼berhaupt mogelijk zijn?

Groet Peter 


Zakelijk, ex btw dus. Het voordeel van 92 euro word zo "maar" 76 euro.

Het adres op de factuur zal niet aangepast kunnen worden denk ik. En het bedrag word gewoon automatisch afgeschreven van het rekeningnummer waar het abonnement vanaf geschreven word. Ik weet niet hoe creatief de boekhouder is?