Skip to main content

Beste forumleden en KPN,

Ik probeer online mijn abonnement te verlengen, echter blijft mijn aansluitadres staan op ons oude adres. Ik heb deze gisteren al online aangepast bij persoonsgegevens en factuuradres, echter blijft mijn oude adres op het aansluitadres staan. Ik heb gisteren al contact gehad met KPN, toen zei een medewerker dat hij uiterlijk deze ochtend aangepast moet zijn. Nu is dat nog steeds niet het geval, daarom net weer KPN gebeld. Vervolgens zegt een medewerker dat het tot maandag duurt voordat het aansluitadres is aangepast, aangezien het vandaag geen werkdag is. Ik heb hier geen vertrouwen in, gezien de uitspraken van de medewerker gisteren. 

Ik vraag me af waarom het zo moeilijk is voor @KPN om het aansluitadres te veranderen, als je al je persoonsgegevens en factuuradres hebt aangepast? Ik neem aan dat KPN toch juist het verlengen van een abonnement zo snel en makkelijk mogelijk wil laten verlopen?

Denk er echt over na om gewoon rechtstreek bij Apple te bestellen of bij ander provider. Weet iemand wat ik nog kan doen om het aansluitadres vandaag aangepast te hebben? Tot maandag vind ik echt te lang duren.

 

Groet, Maurits. 

Hallo @Moris ,

Het aanpassen van jouw adres gaat vandaag niet lukken. Het is vandaag geen werkdag voor de backoffice. Je zult moeten wachten to maandagochtend. 

Je post dit bericht in de rubriek "Mobiel". Wil je de verlenging van jouw mobiele abonnement echt vandaag regelen? Ga dan naar een KPN-winkel. Daar kunnen ze de verlenging ongetwijfeld goed in de systemen kwijt. 


Hallo @Moris ,

Het aanpassen van jouw adres gaat vandaag niet lukken. Het is vandaag geen werkdag voor de backoffice. Je zult moeten wachten to maandagochtend. 

Je post dit bericht in de rubriek "Mobiel". Wil je de verlenging van jouw mobiele abonnement echt vandaag regelen? Ga dan naar een KPN-winkel. Daar kunnen ze de verlenging ongetwijfeld goed in de systemen kwijt. 

@Moris 

Is het verlengen inmiddels gelukt. Online, of anders in de winkel? 


Hi @Moris, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Is het inmiddels gelukt om dit te wijzigen? Je adres wijzigen doe je inderdaad online, heb je het ook via die link gedaan? 

Zo niet, dan kijk ik graag mee. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Â