Skip to main content

Goedemiddag! Ik ben nieuw in Nederland. Ik begrijp Nederlands of Engels nog niet zo goed.Ik bestelde thuis Internet en 2 SIM-kaarten voor het gezin naar mijn nieuwe adres. Ze schreven me dat ze het zouden brengen, toen belde de koerier en zei dat hij het op 27.05 zou brengen. Toen stuurden ze me een e-mail dat mijn bestelling werd geannuleerd, maar de modem zou het per post op 27.05. Dit is het bestelnummer SISH261406-252426 . Ik begrijp er niets van. Ik heb simkaarten nodig .Wat moet ik doen? Bedankt voor het begrip.

Goedenavond @Banata! Welkom op het KPN Forum!

Wat leuk om te lezen dat je verschillende abonnementen bij ons hebt aangevraagd! Ik wil graag voor je nakijken wat de status is van je aanvraag en waarom de bestelling geannuleerd is. Wil je voor mij jouw Forum profiel invullen, zodat ik jouw klantgegevens kan opvragen?

Graag jouw naam, postcode en huisnummer en geboortedatum. In je profiel staan je gegevens niet openbaar! Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Добрый день!

Я активировал 2 сим-карты, но не могу подключить WI-FI. Поставлялись модем и ТВ-пакет. Телевизор не доставлен. Что делать?



 

Admin:
Google translated:

Goede dag!Ik heb 2 simkaarten geactiveerd, maar ik kan geen wifi verbinden. Een modem en een tv-pakket werden geleverd. De tv is niet geleverd. Wat moeten we doen?

admin: vertaald en privégegevens verborgen 


I can do Dutch or English! :wink:

Op jouw adres vind ik 2 mobiele abonnementen en een Internet en TV abonnement terug: het Internet abonnement is klaar om aangesloten te worden! Heb jij hulp nodig bij het aansluiten van het modem? Je vindt op onze website een installatiehulp en kan ook altijd met ons bellen op het gratis nummer 0800 0402.

Als welkomstcadeau heb je gekozen voor een LG SmartTV, hiervoor geldt:

  • Het cadeau wordt na de activatie van je abonnement naar je toe gestuurd.
  • Door de grote vraag naar onze EK Snelpakkers ontvang je jouw welkomstcadeau helaas later dan gepland. We hebben namelijk maar een beperkte voorraad LG Smart TV’s en Soundbars, omdat er wereldwijd een tekort is aan chips die nodig zijn om tv’s en soundbars te maken. Hierdoor kan de levertijd van jouw welkomstcadeau oplopen. Je ontvangt e-mails van ons over de status van jouw welkomstcadeau.
  • Zodra het cadeau naar je verzonden is, ontvang je e-mail met daarin een Track & Trace code van ons, waarop je de status van de levering kunt controleren.