Skip to main content

ik heb 2 maanden geleden een abonnement aangevraagd, maar ik kan tot nu toe niet bellen of gebeld worden. Er is wel abonnementsgeld van mijn rekening afgehaald. 

 

Hallo @MonicaAntoons27-03-1981 Das wel een gek verhaal. Kun je iets meer informatie geven? Dan wordt het makkelijker om je te vertellen wat er aan de hand is. Wanneer heb je het contract bij ons afgesloten en wanneer was de ingangsdatum? Maak je gebruik van nummerbehoud? Heb je al wel een simkaart van kpn, als je van nummerbehoud gebruikt maakt? 

Even ter verduidelijking. Het kpn forum is een plek waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met tips en advies. Er zijn ook medewerkers van KPN actief, zoals ik. Wij zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat de juiste informatie snel te vinden is. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook meekijken. Dat kunnen we echter niet direct. Als je rechtstreeks en persoonlijk contact wilt, kun jehet beste contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0402, via de chat op de website of via de social media-kanalen.