Skip to main content

Hallo, mij werd gezegd dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen.. Ivm combi pakket telfort. Het zou bij de 2e rekening af getrokken worden, maar is nog niet gebeurd!!. 

Hallo @Cindy Venhorst Ik kijk graag even voor je na hoe het zit. Daar heb ik wat gegevens voor nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo, heb het aangepast. Gr Cindy 

 


Ha @Cindy Venhorst Dank je wel! Is het ook zo dat je met dit mobiele nummer bent overgestapt van Telfort naar ons? In dit geval is het zo dat je inderdaad geen aansluitkosten betaald. Maar als je dit abonnement direct bij ons hebt afgesloten worden ze wel gewoon in rekening gebracht. 


Ja idd,.. Heb telfort gebeld en met hun het combi Compleet afgesloten,.. Helemaal nieuwe abonnement en idd werd gezegd heb geen aansluitkosten plus 5 euro korting elke maand. Maar moet zeggen heel vervelend gaat alles zo moeilijk.. Gr Cindy


Ik volg je even niet meer, @Cindy Venhorst Welk abonnement heb je nu wanneer afgesloten? Je hebt je vaste diensten bij Telfort lopen. En je hebt recentelijk hier een volledig nieuw mobiel abonnement afgesloten? Klopt dat?


Dat is niet de bedoeling geweest,.. Ben bij telfort TV internet en heb ze gebeld voor een mobiele abonnement erbij,.. Ivm korting.. Is blijkbaar nooit goed gekomen.. Had al in begin problemen.. Loopt langs mekaar heen. Denk ik 


Hallo, had ik het eindelijk geregeld met de creditering dat ik mijn 25 euro inschrijfkosten terug krijg, en de hussel korting gaat van start nu...krijg ik weer een mail dat ik 44 euro moet betalen maandag,terwijl dat onderhand met verekenen bij volgende factuur ong 10 euro moest zijn.  Ik ga het niet betalen maandag wil eerst zien dat alles op de rit is nu, ben nu zolang bezig met jullie echt vervelend. Gr Cindy

 

Admin: Bericht samengevoegd met je al bestaande topic


Reageer