Skip to main content

Ik wilde twee telefoons met mobiel abonnement afsluiten en als ik dit online zou bestellen zouden er géén aansluitkosten in rekening worden gebracht. We hebben al jaren internet en Tv van KPN. 

Het leek mij makkelijker om twee toestellen te bestellen d.t.v. een medewerker KPN mede omdat ook nummerbehoud moest worden geregeld.

Bij de reservering zie ik dat er nu wel 2 x €25,00 aansluitkosten moet worden betaald! 

Hi @HansvGr! Welkom op ons KPN Forum. Bedankt voor je vraag en excuses voor de verlate reactie. Het is hier momenteel erg druk.  Allereest, goed dat je het contract meteen hebt doorgelezen!:thumbsup:Dit is o.a. een van de redenen waarom je recht hebt op 14 dagen bedenktijd. Een (communicatie)fout zit -zo te zien- in een klein hoekje. Wel verbaast het mij dat de aansluitkosten niet genoemd zijn door mijn collega. Dit moet, aan het eind van het gesprek, gemeld worden alvorens het contract ondertekent wordt. Om te voorkomen dat dit normaals voorkomt, zal ik mijn collega op de hoogte stellen van dit voorval. Het is immers geen leuke verrassing:sweat_smile:

Wat betreft de aansluitkosten online versus medewerker. Als je overstapt van één provider naar een ander, worden hier vrijwel altijd aansluitkosten voor gerekend. Tenzij we een (tijdelijke) actie hebben. De actie omtrent aansluitkosten wel of niet betalen is niet afhankelijk van het kanaal waar je besteld. Als je ze online niet zou hoeven betalen, dan zou je ze noch hoeven betalen via de telefonische klantenservice, noch via de KPN winkel medewerker. 
 
Ik zie dat er op dit moment via onze site wel aansluitkosten in rekening worden gebracht. Wanneer heb je online gecheckt voor het bestellen van een mobiel abonnement? Was dit op dezelfde dag dat je naar de winkel bent gegaan? Acties kunnen per dag verschillen. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer