Skip to main content

Online kon ik om een of ander reden geen sim only aanvragen, dus gebeld en gevraagd wat er was , niks bijzonders aan de hand. 

via telefoon lukte het wel en tijdens gesprek heeft medewerker gedeeld dat ze ‘aansluitkosten’ voor mij zou kwijtschelden.  ( niet perse in die woorden ) 

nu krijg ik een factuur alsnog inclusief de aansluitkosten

hoe zit dat ? 
alvast bedankt

Hallo @Shrimps en welkom bij ons, op het KPN Forum!

Leuk om te lezen dat je een Sim Only abonnement bij ons hebt genomen. In de regel is het zo, dat als de eenmalige aansluitkosten gratis aangeboden worden, deze op de 2e factuur gecrediteerd worden.

Ik kijk graag na wat mijn collega genoteerd heeft bij jouw klantgegevens en of de kosten klaar staan om op de volgende factuur in mindering gebracht te worden.

Wil jij de klantgegevens van het betreffende abonnement toevoegen aan jouw Forum profiel? Dat mag bijvoorbeeld in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.
Graag het klantnummer en/of 06 nummer, jouw volledige naam en geboortedatum van de contractant. 

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


duurde te lang op forum dus maar in de wacht staan.

werd gezegd dat het op de volgende factuur word "verrekend" maar krijg nog steeds volle factuur .. leuk.

denk dat ik maar iets anders moet zoeken zo.


Ik neem jouw bericht ter kennisgeving aan, @Shrimps. Als je via het Forum hulp nodig hebt, dan zie ik graag een ingevuld Forum profiel (zie mijn eerdere reactie).