Skip to main content

Kpn heeft aansluitkosten van 25 euro berekend in mijn eerst factuur. Volgens voorwaarden is er geen aansluitkosten en dat staat er ook in het contract.

Kpn klantenservice gebeld en de medewerker geeft aan contact op te nemen met Mediamarkt.

Wat is mijn recht en bij wie moet ik zijn km dit recht te trekken, KPN of Mediamarkt?

Kpn heeft aansluitkosten van 25 euro berekend in mijn eerst factuur. Volgens voorwaarden is er geen aansluitkosten en dat staat er ook in het contract.

Kpn klantenservice gebeld en de medewerker geeft aan contact op te nemen met Mediamarkt.

Wat is mijn recht en bij wie moet ik zijn km dit recht te trekken, KPN of Mediamarkt?

Het contract is als het goed is gewoon van KPN. Als hier 0 euro bij activatie kosten of aansluitkosten staat dan moet je bij KPN zijn. Is het contract met een logo van de mediamarkt? Dan moet je bij hun zijn. Ik neem stiekem een beetje aan dat je bij ons moet zijn…


Op het contract staat de logo's van Mediamarkt en KPN.

De telefonisch medewerker van KPN wil mij niet verder en ik weet niet waar ik moet zijn.

 

Ik ben bang als ik dit aankaart bij Mediamarkt dan zeggen zij weer . Dan moet u bij KPN zijn . 

Ik raak er gewoon geirriteerd van .

 

Hoe moet ik mijn 25 euro claimen ?

 


Als je bij de Mediamarkt een KPN abonnement afsluit, dan zie je toch meteen dat er 25 euro aansluitkosten zijn?

Wat staat er precies in het contract dan? Kunt u daar een schermafdruk van plaatsen?


Abonnement is in nov vorige afgesloten. In de bijlage een kopie contract

Ik weet ff niet hoe een kopie contract of schermafdruk moet verzenden.


Naar welke afdeling van KPN kan ik mail versturen. Wat is mailadres kpn?


Wat  is mailadres knp?


KPN heeft geen e-mail adres… eventueel zou je langs kunnen gaan in een winkel om het te laten zien. Het uploaden van een contract vol met privé gegevens hier op het forum is namelijk ook niet verstandig.


Weet u wat uw collega zal  zeggen in de winkels?

Bel de klantenservuice maar op.


Weet u wat uw collega zal  zeggen in de winkels?

Bel de klantenservuice maar op.

Dan kunt u het contract laten zien bedoel ik. Als je die 25 euro wilt zal je toch echt ergens moeten aantonen dat dit ergens staat.


De KPN medewerkers hier op het forum hebben wel een emailadres waar je bewijsstukken heen kunt sturen... maar dan moet er eerst 1 reageren...


Hallo @Bart9, welkom op het forum! Hier is een medewerker 🙂 Ik begrijp dat je via Mediamarkt een mobiel abonnement bij ons hebt afgesloten. Je geeft aan dat op dat contract vermeld staat dat er geen aansluitkosten zouden zijn. Dit is echter wel in rekening gebracht. Volgens mij heb ik het zo goed samengevat. Dan lijkt het me inderdaad goed dat we dit even nakijken. Wil je jouw forumprofiel invullen met je naam- en adresgegevens, plus mobiele klantnummer. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt. Verder stuur ik je zo een privébericht met een e-mailadres waar je een kopie van je contract heen kunt sturen. 


Dank voor het kopie contract, @Bart9. Daaruit blijkt inderdaad dat je recht hebt op geen aansluitkosten. Nu heb ik even uitgezocht, en hoe dat normaalgesproken wordt verwerkt is als volgt:

  • aansluitkosten staan wél op de eerste factuur
  • nadat de annuleringstermijn voorbij is wordt er een creditering in het systeem gezet voor de aansluitkosten
  • deze krijg je dan op je tweede factuur weer terug

Ik wil je dan ook vragen die tweede factuur even af te wachten. Mocht dat onverhoopt niet goed gaan, trek hier weer aan de bel, dan herstel ik het handmatig.Â