Skip to main content
Beantwoord

Aansluitkosten bij overstap vanuit Yes Telecom

• December 14, 2020
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

martin44
Nieuwkomer

waarom wordt bij geadviseerde overstap van Yes-teleom ( mobiel) naar KPN aansluitkosten in rekening gebracht ?

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Hanna_

Hoi @martin44

Wanneer jij overstap vanuit een andere provider brengt KPN altijd aansluitkosten in rekening. De uitzondering was Telfort, maar Telfort is inmiddels opgeheven. Ik begrijp van @JanD dat het hier waarschijnlijk om een (klein)zakelijke aansluiting gaat, als jij denkt dat de aansluitkosten onterecht zijn kun je het beste contact opnemen onze zakelijke helpdesk via 0800-0403.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• December 14, 2020

waarom wordt bij geadviseerde overstap van Yes-telecom ( mobiel) naar KPN aansluitkosten in rekening gebracht ?

Hallo @martin44 , ik zou dat even aan de zakelijke helpdesk van KPN vragen, dit is een consumentenforum en Yes-telecom is oorspronkelijk een provider voor (klein)zakelijke klanten.

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 20, 2020

Hoi @martin44

Wanneer jij overstap vanuit een andere provider brengt KPN altijd aansluitkosten in rekening. De uitzondering was Telfort, maar Telfort is inmiddels opgeheven. Ik begrijp van @JanD dat het hier waarschijnlijk om een (klein)zakelijke aansluiting gaat, als jij denkt dat de aansluitkosten onterecht zijn kun je het beste contact opnemen onze zakelijke helpdesk via 0800-0403.