Skip to main content

Goede morgen,

Ik heb sinds begin juli een abonnement van KPN. Toen zij de verkoopster dat ik het eenmalige bedrag van €25,- niet hoefde te betalen,( ik had een bepaalde deal)alleen staat er nu in mijn factuur van 8 juli dat ik die wel moet betalen. Kunnen jullie me verder helpen? 
 

vriendelijke groetjes

Hoi @Julia Veldman 
Het snelste kun je even bellen 0800 0402 en vraag naar de afdeling administratie.

Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Wil je hier wachten op antwoord, wat iets langer duurt (soms 1 a 2 dagen) zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


@Julia Veldman Welkom op het forum. 

Ik zie dat @huistijger je al goed op weg geholpen heeft. Is het ondertussen gelukt om contact te krijgen met mijn collega's? 

Mocht dit niet het geval zijn, zou je dan inderdaad je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Goede avond, ik zie nu pas deze behulpzame berichten, ik zou snel even bellen. Lijkt me handig. Bedankt!


Goede avond, ik zie nu pas deze behulpzame berichten, ik zou snel even bellen. Lijkt me handig. Bedankt!

Wel ff wachten tot morgen. In het weekend alleen bellen voor storingen. Niet voor andere zaken die best even wachten kunnen.