Skip to main content

Ik lees al veel over de aansluitkosten en ik vind dit ook niet correct van KPN. Ben al erg lang klant en ben overgestapt met mobiel naar KPN.  Vriendelijke medewerker gesproken en alles gewoonweg goed geregeld. Echter is er niet bij verteld dat er aansluitkosten in rekening werden gebracht en daar word ik nu inderdaad mee geconfronteerd. Ik vind dit niet netjes en mijn overweging om mijn vrouw ook te laten overstappen  naar KPN laat ik nu om die reden achterwege. De opmerking dat er door de medewerker niets te regelen is of die optie die hij niet kan uitzetten is volgens mij niet waar.

Dit is eigen beleid van KPN aangezien ik bij TMobile nog nooit aansluitkosten heb betaald. Jammer dat de abonnementen jaarlijk in prijs stijgen (KPN compleet) en dat de klant daar kennelijk weinig voor terug krijgt.

T Mobile heeft ook aansluitkosten hoor: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/wat-zijn-aansluitkosten-en-waarom-moet-ik-ze-betalen/000216757


Jammer dat de abonnementen jaarlijk in prijs stijgen (KPN compleet) en dat de klant daar kennelijk weinig voor terug krijgt.

Heeft u van de bakker er ooit wel eens wat van terug gekregen toen het brood duurder werd?


He slimmerik, mbt Tmobile dat klopt alleen doen zij aan klantenbinding en als je als vaste klant een extra abonnement extra afsluit betaal je geen aansluitkosten.  Dus je hoeft hier niemand te verdedigen, probeer jouw nickname eer aan te doen, verzin anders iets anders.


Mooi is dat. KPN doet dat in ieder geval niet. Elk nieuw abonnement gewoon aansluitkosten. Ook al heb je dr al 10 lopen.


Vroger ook gezakt voor begrijpend lezen zie ik. Pleur op man.


Goedemiddag @marco131

Wat zonde dat je zo ontevreden bent geworden na het afsluiten van een nieuw abonnement bij KPN. Ik had dat graag anders gezien. Aansluitkosten gelden eigenlijk altijd wanneer er een nieuw abonnement aangevraagd wordt. Ook wanneer een klant al een ander abonnement van KPN heeft. Deze kosten worden gerekend om de bestelde diensten te laten werken, de administratie hiervan op te bouwen, je online omgevingen te activeren en wat er nog meer komt kijken bij het opzetten van een nieuw abonnement in onze systemen. Het zijn dus kosten die we echt maken. 

Het is natuurlijk wel belangrijk dat je door de medewerker op alle kosten wordt gewezen. Ik lees dat het verder een goed gesprek is geweest en verwacht daarom dat hier sprake is van een fout of een miscommunicatie. Hiervoor mijn excuses. We sturen wel altijd een bevestiging van je bestelling. Daarop vind je altijd een volledig overzicht van de kosten. Het is altijd goed om deze te controleren na een bestelling. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. 

Aan de aansluitkosten kan ik in dit geval helaas weinig doen. Ik hoop desondanks dat jij én je vrouw toch besluiten om de overstap naar KPN te maken! Bij vragen mag je die altijd hier stellen. Hopelijk tot gauw! 


Beste Burhan,

 

dank voor je reactie en als aanvulling wil ik vermelden dat ik idd goed en vriendelijk geholpen ben, echter niet ben gewezen op de aansluitkosten, welke overigens wel (zag ik nu) in de bestelling vermeld staan. Mijn vrouw stapt echter niet over naar KPN, omdat ik, zoals vermeld, aldaar geen aansluitkosten hoef te betalen. Ik heb nog een zakelijk abonnement bij TMobile dus ik blijf daar klant voor haar prive abonnement. Jammer, maar het zij zo, kennelijk brengen niet alle providers dus de aansluitkosten in rekening.

 


Beste Burhan,

 

dank voor je reactie en als aanvulling wil ik vermelden dat ik idd goed en vriendelijk geholpen ben, echter niet ben gewezen op de aansluitkosten, welke overigens wel (zag ik nu) in de bestelling vermeld staan. Mijn vrouw stapt echter niet over naar KPN, omdat ik, zoals vermeld, aldaar geen aansluitkosten hoef te betalen. Ik heb nog een zakelijk abonnement bij TMobile dus ik blijf daar klant voor haar prive abonnement. Jammer, maar het zij zo, kennelijk brengen niet alle providers dus de aansluitkosten in rekening.

 

 

Soms zijn er acties waardoor er geen aansluitkosten berekend worden. Op dit moment is dat bij KPN niet het geval en om deze reden kan ik je dit niet aanbieden. Ik had je graag met al je diensten willen verwelkomen bij KPN. Hopelijk dan in de toekomst!


Reageer