Skip to main content

Sinds nov 2019 een abonnement bij KPN (tv en internet). Dit jaar (mei) een mobiel abonnement aangeschaft. Omdat ik reeds een tv en internet abonnement heb zou ik geen aansluitkosten á €25 hoeven te betalen. Deze stonden nu echter wel op mijn eerste factuur. Worden deze op de 2e factuur gecrediteerd?? Er is mij toegezegd dat ik deze namelijk niet hoefde te betalen. 

Beste @SuusJ Een nieuw abonnement ook als je al jaren klant bent heeft  aansluit kosten.

Want waar of wat had je vandaan dat je geen aansluit kosten zou hebben?

uitzonderingen zijn,
Een verlenging heeft geen aansluit kosten maar een geheel nieuw abonnement met nieuw nummer wel

Of je heb een pre paid nummer van kpn wat overgaat naar een abonnement dan zijn er geen aansluitkosten.


@Roos79 Het was een nieuw abonnement met mijn oude nummer. Zowel bij Belsimpel (via hun is het geregeld) als bij KPN is er gezegd dat er geen aansluitkosten in rekening worden gebracht omdat ik reeds klant ben bij KPN. 


Omdat ik reeds een tv en internet abonnement heb zou ik geen aansluitkosten á €25 hoeven te betalen. 

Dit is onzin. Elk nieuw abonnement moet je gewoon aansluitkosten betalen. Dit gaat automatisch en kan niet uitgeschakeld worden ofzo. 

Als je via de telefonische servicedesk van KPN een nieuw abonnement afsluit, dan kan je er bij bedingen dat je de aansluitkosten gecrediteerd krijgt. Deze medewerker moet het dat wel noteren in de notities bij dat abonnement. Vaak moeten klanten er dan nog later over bellen om het geregeld te krijgen. Dan word er in de notities gekeken of het er staat.