Skip to main content
Beantwoord

Aansluitkosten nog steeds berekend bij afsluiten 3e abonnement

• February 4, 2022
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Wij hebben als gezin al best veel apparaten aangesloten bij KPN en willen nu weer een nieuwe telefoon aanschaffen. Ik vind het alleen een beetje onzin dat wij nog steeds aansluitkosten moeten betalen.. klopt dit? 

Beste antwoord door Joep1965

Je wilt een nieuw abonnement afsluiten met telefoon denk ik. Voor ieder abonnement wordt aansluitkosten betekend inderdaad omdat voor ieder abonnement dezelfde werkzaamheden moeten gebeuren.  Sowieso wordt hier op het forum niets met prijzen gedaan.  Klanten helpen klanten hier. Wellicht kan je telefonisch wat regelen.  0800-0402 is het gratis nummer. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 4, 2022

Je wilt een nieuw abonnement afsluiten met telefoon denk ik. Voor ieder abonnement wordt aansluitkosten betekend inderdaad omdat voor ieder abonnement dezelfde werkzaamheden moeten gebeuren.  Sowieso wordt hier op het forum niets met prijzen gedaan.  Klanten helpen klanten hier. Wellicht kan je telefonisch wat regelen.  0800-0402 is het gratis nummer.