Skip to main content

In december werd ik door KPN overgehaald om m’n mobiele abonnement over te laten zetten naar KPN (ik zat bij Youfone). Omdat ik al Internet & TV van KPN had zou dit zónder aansluitkosten kunnen. Zojuist kwam de eerste maandfactuur binnen en zijn er tóch aansluitkosten in rekening gebracht. Graag zie ik die gecrediteerd op de volgende factuur of teruggestort op m’n bankrekening.

PS: Ik wilde dit eerst via de chat oplossen, maar na een hele lijst met vragen ingevuld te hebben begon ik met 14 wachtenden voor me, wat vervolgens terugliep naar 12, maar vervolgens weer opliep(!) naar 14? Even later werd ik er helemaal uitgegooid, mocht ik alle vragen weer opnieuw invullen en waren er ineens 28 wachtenden voor me… :-)

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @IvoG82, welkom! :smiley:

Overgehaald? En hoe bevalt de overstap tot nu toe dan?

Wat ik over de aansluitkosten kan aangeven is het volgende:
Als de aansluitkosten gecrediteerd worden, dan zie je ze terug op de eerstvolgende factuur. Houdt de volgende factuur dus even in de gaten, want ik zie al een creditbedrag klaar staan. 

Bedankt voor jouw signaal over de wachtrij van onze chat. Het is momenteel erg druk bij onze klantenservice, dus die oplopende wachtrij snap ik wel. Dat je eruit gegooid werd niet: excuses hiervoor. Ik neem je signaal/ feedback intern mee.


Hallo @IvoG82, welkom! :smiley:

Overgehaald? En hoe bevalt de overstap tot nu toe dan?

De overstap zelf bevalt prima. Daarover zeker geen klachten!

 

Wat ik over de aansluitkosten kan aangeven is het volgende:
Als de aansluitkosten gecrediteerd worden, dan zie je ze terug op de eerstvolgende factuur. Houdt de volgende factuur dus even in de gaten, want ik zie al een creditbedrag klaar staan. 

Alrighty, ik hou ‘t in de gaten!

 

Bedankt voor jouw signaal over de wachtrij van onze chat. Het is momenteel erg druk bij onze klantenservice, dus die oplopende wachtrij snap ik wel. Dat je eruit gegooid werd niet: excuses hiervoor. Ik neem je signaal/ feedback intern mee.

Ik snap dat als ik eruit gegooid wordt en terug kom het aantal wachtenden hoger kan zijn, maar een oplopend aantal wachtenden voor me terwijl ik in de rij sta is niet normaal natuurlijk en dat is wat er óók gebeurde…


Ik snap dat als ik eruit gegooid wordt en terug kom het aantal wachtenden hoger kan zijn, maar een oplopend aantal wachtenden voor me terwijl ik in de rij sta is niet normaal natuurlijk en dat is wat er óók gebeurde…


Ah! Dat is wel heel raar en zeker waard om intern mee te nemen! Dank!