Skip to main content

Sinds vorige maand heb ik een abonnement voor mijn mobiele telefoon. Ik heb het contract telefonisch afgesloten. De medewerker heeft mij verzekerd dat ik de 25,00 aansluitkosten niet hoefde te betalen. Er liep een actie. Toch stond het aansluitbedrag op de factuur. Ik heb daarover gebeld. De medewerkster zou het in orde maken, het bedrag zou worden gecrediteerd. Toch is er vandaag het gehele bedrag afgeschreven inclusief de aansluitkosten. Dus hoe zit het nou?

Hallo @Janah46 ,  was dit een nieuw abonnement of is er een bestaand KPN abonnement ‘verlengd’ ?

In het eerste geval worden normaal gesproken aansluitkosten berekend, benodigd voor de administratieve afhandeling en simkaart e.d. Alleen in het tweede geval zijn aansluitkosten niet van toepassing. Maar als er een actie is en wordt toegezegd, dat je die kosten niet hoeft te betalen moet KPN zich daar wel aan houden.

Zet jouw pers. gegevens (Privé) in jouw Forum profiel , daar alleen zichtbaar voor jou en de KPN medewerkers. Dan kan een KPN moderator met jou meekijken en mogelijk e.e.a. (laten) corrigeren.

Wegens de drukte hier moet je wel geduld hebben, de reactietijd is opgelopen tot soms 4-5 dagen.


Hoi @Janah46! Als de aansluitkosten gecrediteerd worden, dan zie je ze terug op de eerstvolgende factuur. Het factuur is immers op de 1e van de maand al opgemaakt. Houd de volgende factuur dus even in de gaten! :blush: Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust:sunglasses:  


Oké, dank