Skip to main content

@Kpn gedurende het oversluiten van mijn abbonement is er telefonisch door jullie CS uit coulance aangeboden om de aansluitkosten kwijt te schelden aangezien het oversluiten 3 keer mis was gegaan.

Er werd toen nog melding gemaakt dat de thuiskopieheffing niet kwijt gescholden kon worden, wat ik begrijpelijk vond, maar de aansluitkosten niet gefactureerd zouden worden. Helaas zag ik deze kosten wel degelijk terugkomen op mijn eerste factuur 1169331270.

Aangezien deze korting mij wel degelijk was beloofd, hoop ik dat dit alsnog verrekend kan worden.

 

Hartelijk dank voor jullie reactie!

Vul je forum profiel aan met je postcode,huisnummer en klantnummer en het mobiele nummer  dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is 


@jimny forum profiel is al aangevuld met gegevens vanwege de eerdere akkefietjes die ik had bij oversluiten. Maar bedankt voor de tip!


@AW Kroon graag gedaan en webcare heeft het behoorlijk druk dus het kan even duren


Hoi @AW Kroon, als iets is toegezegd moet het ook nagekomen worden natuurlijk. Wanneer is dit precies toegezegd? Ik heb de notities van de gesprekken met de klantenservice net bekeken en ik zag het er niet bij staan, misschien kan ik het vinden als ik gerichter op de datum zoek.


@Jasper, allereerst had ik mijn nieuwe abbonement via jullie website afgesloten (11/01/21), maar kreeg ik ondanks de betaling geen bevestiging of informatie mbt mijn aankoop. Aangezien jullie helpdesk had aangegeven dat mijn telefoon van keuze op voorraad was en volgende dag geleverd zou worden, heb ik contact opgenomen met jullie helpdesk. De jongedame die me toen te woord gestaan heeft (sorry helpen kon ik het niet noemen) vertelde me dat mijn bestelling ondanks de betaling niet doorgekomen was. Nou vandaar begon alle ellende toen ze voorstelde het geld terug te storten en de verkoop alsnog telefonisch in orde te maken. Doordat mijn vriendin die op hetzelfde adres woont al klant was, kwam zij plotseling met de melding dat haar nieuwe telefoon de volgende dag bezorgd zou worden. Blijkbaar was deze telefonische verkoop op mijn vriendin’s personalia afgesloten. Dus ook deze aankoop moest ongedaan gemaakt worden, en de (boze) chauffeur moest aan de deur geweigerd worden. Na wederom telefonisch contact werd toen aangegeven dat er een zeer stomme fout was gemaakt, en dit keer werd in detail mijn aankoop doorgenomen en in orde gemaakt. Tijdens dit gesprek werd aangeboden om de aansluitkosten (die vandaag overigens gefactureerd zijn) uit coulance kwijt te schelden, waardoor volgens deze mevrouw alleen de verwijderingsbijdrage betaald zou moeten worden. Desalniettemin bleef het niet bij deze ellende aangezien de overgave van het nummer onjuist was doorgegeven aan mijn vorige provider, waardoor ik wederom aangewezen werd op mijn geduld en contact met jullie klanten service. Bedankt voor het nakijken @Jasper , je hulp wordt gewaardeerd!


Bedankt voor de toelichting, ik heb het nu gevonden. De aansluitkosten waren nog niet als vergoeding ingevoerd, dat heb ik bij deze voor je gedaan. Op de volgende factuur zal het in mindering worden gebracht!


Bedankt @Jasper !