Skip to main content

Vorige maand is op 22/03 mijn nieuwe abo ingegaan. Ik had toen 3,3gb voor 10 dagen. Dat klopt. Maar vanaf 01/04 zie ik 3548 mb voor 10 dagen terwijl ik 10gb per maand zou moeten hebben. Volgens mij gaat er iets niet goed

Hallo @Moetdatnou ,

Sinds een tijdje lopen de maandelijkse abonnementsperioden niet meer standaard gelijk aan de maanden. In jouw situatie lijkt het erop dat jouw maandelijkse periode start op de elfde dag van de maand. Ga er maar vanuit dat je op 11 april 2022 10 GB ziet staan voor 30 dagen. 


Bedankt, dan wacht ik dat even af. Zou wel vreemd zijn want mijn abonnement ging in op de 22e. Daarom had ik tot 31 maart 3GB. De 11e is dan geen logische dag volgens mij. We gaan het zien.


Is allemaal inderdaad wel lastig om te volgen op deze manier. De kans is aanwezig dat de maandelijkse betaaldatum dan wel op de 22-ste staat. Want de betaaldatum is altijd later dan de “wisseldatum”.


@Moetdatnou Welkom op het forum. Ik zie dat Noordzee je vraag heeft beantwoord. Soms wijkt de bundel inderdaad af door het moment van starten en de daadwerkelijke factuurdatum van het abonnement. Post gerust nog even een berichtje wanneer het in de loop van de maand nog steeds onduidelijk is.