Skip to main content

Ik heb sinds 18 februari mijn abonnement verlengd, 10gb en 150 min/SMS.

Nu komen de mb en min gegevens in de kpn app bij verbruik hier totaal niet mee overeen.

De eerste periode, van 18 tm 28 februari is anders, dat snap ik,  maar ik had verwacht dat ik op 1 maart wel gewoon de volledige 10gb en 150min zou krijgen.

 

Ik zie hier nu dat ik 3928mb heb en 58 minuten?

 

Hoe komt dit?

 

 

Is het nu zo trouwens dat mb's niet meer verdubbeld worden, zoals ik eerst had? 

Hallo @phoskam ,

Kennelijk loopt de maandelijkse periode van dag 13 t/m dag 12 van de volgende maand. (uitgerekend aan de hand van de door jou opgegeven getallen.) Tegenwoordig is het niet meer standaard van dag 1 t/m bv dag 31. 

Wat betreft verdubbeling : Bij KPN Hussel vindt er geen verdubbeling plaats. Bij KPN Hussel heb je weer andere voordelen. 

 


Ik had eerst inderdaad compleet en daar zat de verdubbeling bij, die is er inmiddels niet meer dus. 

 

Daarnaast had ik zelf ook het idee dat op 1 maart de nieuwe maand inging, maar dat is dus ook niet vanzelfsprekend.

 

Valt me wel op, dat alles steeds duurder word, maar je steeds minder krijgt 🙈


Hoi @phoskam, het kan inderdaad zijn dat jouw maandperiode inderdaad niet vanaf de eerste van de maand loopt. Als je in MijnKPN kijkt, staat er dan ook bij voor hoeveel dagen die bundel nog geldig is?