Skip to main content

Vanmorgen in de KPN winkel een kids sim only abonnement afgesloten. Zoon helemaal blij, want eindelijk kan hij met zijn eigen telefoon bellen en berichten sturen. Door de medewerker daar is de sim geïnstalleerd en zou werkend zijn. Contract getekend en blij naar huis. Helaas, dit bleek thuis niet het geval. Niks werkt. Dus KPN gebeld. Er was ook nergens, op de kaart en op het contract geen telefoonnummer van de sim te vinden. 

KPN kon blijkbaar de aanvraag niet verwerken, er was iets mis gegaan in de winkel en er werd een nieuwe aangemaakt. Deze zou opgestuurd worden. Na ruim 3 kwartier met een medewerker aan de telefoon gezeten te hebben, was het eindelijk geregeld. 

Bevestigingsmails ontvangen dat de bestelling eraan komt, maar helaas... weer niet. Nog geen uur later krijg ik een mail dat de aanvraag afgewezen is. Wéér KPN gebeld. De mevrouw die ik nu aan de telefoon kreeg, zag dezelfde mail die ik gekregen had, maar wist het ook niet. Ze ging haar collega bellen, maar na een half uur wachten had die vervolgens opgehangen. Helaas kon ze me niet verder helpen en ging ze proberen om haar weer te bereiken. Toen heb ik aangegeven dat ik het wachten inmiddels wel zat begon te worden, want we waren Wéér een ruim half uur verder en nog heb ik niks.. 

Maar ze kon niks anders vertellen dan dat het wel weer even ging duren voor ze haar weer aan de telefoon had en dat ik maar moest wachten.. Ze kon me niet verder helpen. 

Toen was ik het zat en heb ik zelf opgehangen. Wat een slechte service! Nu zit ik met een getekend contract en met een sim kaart die niet werkend is en niemand die me kan vertellen hoe we dit wel werkend gaan krijgen. 

Weer opnieuw bellen zie ik echt niet zitten. Blijkbaar is er niemand daar die weet waar het mis gaat of hoe ik geholpen kan worden.  

 

KPN, ik vraag me nu wel af hoe dit opgelost gaat worden? Gaat dit nog geregeld worden? En hoe??

Goed dat je contact met ons opneemt, @Ilse85! Ik heb jouw account erbij gepakt en zie dat het inmiddels wél is gelukt om een Kids Sim aan te vragen. Het blijkt dat de aanvraag eerder ten onrechte is afgewezen wegens het ID-bewijs. Mijn collega's moest de aanvraag daarom handmatig op een whitelist zetten. Dat is gebeurd en de aanvraag is gelukt. :smile:


Goed dat je contact met ons opneemt, @Ilse85! Ik heb jouw account erbij gepakt en zie dat het inmiddels wél is gelukt om een Kids Sim aan te vragen. Het blijkt dat de aanvraag eerder ten onrechte is afgewezen wegens het ID-bewijs. Mijn collega's moest de aanvraag daarom handmatig op een whitelist zetten. Dat is gebeurd en de aanvraag is gelukt. :smile:

Ik ben zondag terug gegaan naar de winkel en daar trof ik een vriendelijke dame die gelukkig wel even mee wilde kijken waar het mis is gegaan. 

Zij heeft het inderdaad voor ons in orde gemaakt  waardoor mijn zoon nu gebruik kan maken van zijn telefoon. 

Ik blijf er wel bij dat de service en überhaupt het meedenken over een eventuele oplossing van de dame die ik zaterdag de laatste keer aan de telefoon heb gehad, erg slecht was. 


Ik vind het jammer dat je in eerste instantie niet goed geholpen bent, maar ik ben blij dat het nu toch opgelost is en dat jouw zoon gebruik kan maken van zijn eigen abonnement. :)