Skip to main content

Beste KPN,

Volgens de website kan ik heel gemakkelijk een duo-sim aanvragen. Maar deze optie is er niet in mijn KPN. Kunnen jullie het via hier in orde maken?

Alvast bedankt.

PatrickĀ 

Hallo @Patrick8319Ā 

Ā 

In de MijnKPN app op je mobiel zou je nog wel die optie moeten hebben, heb je die app erop staan?

Je kan hem ook in een KPN winkel aanvragen en gelijk meenemen.

Via het forum kan ook, dan moet je je profiel invullen en wachten tot een KPN medewerker/moderator aan jouw topic toe is, kan soms even duren.


Hoi @Patrick8319Ā en welkom hier op ons forum :)

Gebruik je toevallig ook de IOS app van MijnKPN? Zelf heb ik deze wel dus ben ik eventjes gaan kijken of het mij wel lukt om een DUO simkaart aan te vragen. Als je de app opent, krijg je de (o.a.) de optie 'meer opties bekijken' te zien. Als ik daar heenga en vervolgens kies voor 'simkaart' dan kan ik daar een DUO simkaart aanvragen. De Android app heb ik zo niet bij de hand maar ik vermoed dat het daar ook gewoon mogelijk is (en dat je er ongeveer op dezelfde manier komt als in de app voor IOS). Laat je me weten of je het hebt gevonden?


Hoi @JanZ_Ā 

Ik gebruik de Android app van KPN. Net nog even gekeken, maar ik krijg nu de volgende melding;

Kloppen de gegevens niet? Of wil je een duo-simkaart aanvragen? Bel ons dan gratis op 0800-0402 (08.00 - 22.00 uur)

Het kan dus blijkbaar niet meer via de app. Ik ga morgen maar even bellen. Bedankt voor het meedenken. šŸ˜


HoiĀ @JanZ_Ā 

Ik gebruik de Android app van KPN. Net nog even gekeken, maar ik krijg nu de volgende melding;

Kloppen de gegevens niet? Of wil je een duo-simkaart aanvragen? Bel ons dan gratis op 0800-0402 (08.00 - 22.00 uur)Het kan dus blijkbaar niet meer via de app. Ik ga morgen maar even bellen. Bedankt voor het meedenken. šŸ˜

Dat is gek, je zou zeggen dat als dit via de IOS app mogelijk is dit ook via de app van Android moet kunnen @Patrick8319! Gelukkig zijn er meerdere wegen naar Rome 🙂 Ik ga uit nieuwsgierigheid morgen toch ook even mijn app naast die van een collega leggen die Android heeft, ik vind dit namelijk wel opmerkelijk. Mocht je het fijn vinden dan kan ik de DUO simkaart ook voor je aanvragen zodat je niet hoeft te bellen!


@JanZ_Ā 

Als je dat zou willen doen, heel graag! šŸ˜


@JanZ_

Als je dat zou willen doen, heel graag! šŸ˜

Geen probleem en bij deze voor je geregeld @Patrick8319! Binnen enkele werkdagen zal deze met de post worden bezorgd :)Ā 


@JanZ_Ā dankjewel šŸ˜


@JanZ_Ā dankjewel šŸ˜

Graag gedaan @Patrick8319Ā en mocht je ons nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag!