Skip to main content

Ik probeer nu al 2 dagen multisim überhaupt te kunnen kiezen maar na meerdere gesprekken met de helpdesk lukt het niet. ( die het zeer goed geprobeerd hebben maar de kennis niet hebben)

Er was ook zeer weinig kennis met betrekking tot de Multisim optie waardoor ik het advies kreeg dit forum te gebruiken.

zodra ik stap 4 gedaan heb dan log ik in op mijn KPN ID en dan gebeurd er niks speciaals. Geen optie om multi Sim aan te zetten niks. 

 

telefoon is iPhone 13 mini met IOS 17.1.1

apple smart watch 9 versie 10.1.1 

 

Helemaal niemand die dit ook heeft ervaren? Of iemand de oplossing weet? 


Hoi Jarno! Dan ga ik even voor je kijken. Heb je de watch in het verleden eerder gekoppeld aan een ander apparaat? Zou je anders ook eens jouw profiel kunnen invullen Dan kijk ik even mee.


Hi Remco,

 

nee, de I Watch is gloednieuw. En ik zal mijn profiel verder invullen.

 

dank je wel alvast 


Hoi Jarno. Ik heb hem even nagelopen en ik zie inderdaad geen actieve registratie.  De eerste vier stappen van het onderstaande proces lukken dus wel, maar je loopt op vast op stap vijf? Het mobiele nummer is wel goed gekoppeld aan het gebruikte KPN-ID? Ik zou verder even kijken of de MijnKPN app up-to-date is Jarno. Daar zijn ook wat issues mee geweest.

 

Hoe activeer ik KPN Multisim op de Apple Watch?

Heb je een geschikte Apple Watch én een mobiel abonnement bij KPN? Dan activeer je Multisim gemakkelijk zelf via de Watch-app op je iPhone:

  1. Open de Watch-app op je iPhone
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'
  3. Tik op 'Configureer mobiel netwerk'
  4. Voeg de Apple Watch toe aan het abonnement'
  5. Log in met je KPN ID
  6. Tik op 'aanzetten' Multisim
  7. Tik op 'Ja, ik ga akkoord'
  8. Je Apple Watch Cellular

Hi Remco,

ik kwam niet voorbij  stap 4 voeg de Apple Watch toe aan abonnement

zodra ik de configuratie opstart log ik daarna in via mijn KPN id. En daar had ik geen optie om te selecteren, toevoegen of wat dan ook qua Watch of multisim.

heb ook maar 1 KPNID die is gekoppeld met mijn nummer dus daar kon het ook niet aanliggen.

het probleem zat inderdaad bij de mijn KPN app. Die was blijkbaar niet geüpdatet (kwam er achter toen ik de app opnieuw gedownload had)

 

dus probleem is opgelost :)

 

dank je wel!

 

 


@Jarno_L Die signalen, zoals je zelf ook al had opgemerkt kregen wij ook en gisteren is er een nieuwe versie uitgebracht. Bedankt dat je dit nog even hebt teruggekoppeld! Sorry dat dit even wat voeten in de aarde heeft gehad en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!