Skip to main content

Hi,

Mijn vorige abonnement (KPN 2015 Vooral Internet Standaard HS1) heb ik in juli 2016 afgesloten voor 12 maanden met daarbij een toestel. Nu heb ik dit abonnement uiteindelijk gehad tot februari 2019. Aardig wat maandjes langer dan de 12 maanden. Nu zei een collega van mij laatst dat ik dan na de 12 maanden nog steeds heb betaald voor mijn toestel wat onterecht is. Zijn suggestie was om even met jullie contact op te nemen. 

 

Nu heb ik contact gehad via de chat maar die snapten volgens mij niet zo goed wat ik bedoelde en ze zei dit soort regelingen niet te kennen. Welk verhaal klopt nu? Heb ik recht op teruggave?

 

Alvast bedankt

Hallo @Munskin Het is uiteraard niet de bedoeling dat je te veel betaald. 

Bij onze abonnement waren toestelkosten en abonnementskosten samengetrokken. Als je dan je abonnement langer dan de reguliere 24 maanden liet doorlopen kon de situatie ontstaan dat je dus te veel betaalde, omdat je toestelkosten na twee jaar zijn afbetaald. Dit zou bij jou ook kunnen spelen en als dat zo is dan wordt dat gecorrigeerd. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 


Hi Bart,

Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn profiel geupdate. Zie wel op mijn facturen dat mijn huidige klantnummer anders is dan toen. Heb wel mijn huidige ingevuld.

Ik heb ondertussen weer via chat contact gehad met jullie en deze wees mij op de volgende URL: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/toestelkosten.htm. Deze ingevuld en ook al reactie gehad maar lees eigenlijk overal dat dit alleen over de rente gaat en niet de teveel betaalde kosten bij het doorlopen van een abonnement. 


Ha @Munskin Graag gedaan. ik heb het één en ander doorgegeven. Een achterliggende afdeling gaat het bekijken en komt er telefonisch bij je op terug. Ze bellen met een onbekend nummer, trouwens. 

En je hebt inderdaad gelijk: de link waar je aan refereert en waar je ook al contact over hebt gaat over de rente en niet over het te lang doorbetalen. Dat laatste heb ik nu in gang gezet! 


Bedankt voor je reactie. Ik wacht het telefoontje af. Ik laat wel even weten hier als alles afgehandeld is :)


Reageer