Skip to main content

Beste, gisteren 23-07-20 heb ik voor ons beiden het abbonement gewijzigd. Mijn partner met tel.nr 06-********heeft nu een simlock vrij abbonement van 2g internet met onbeperkt bel/sms 20 euro. Ikzelf ben overgestapt naar een abbonement van 2g internet en 150 bel/sms incl toestel Huawei p30 Light New edition. Abbonement 14 euro en 8 euro voor het toestel beide voor een periode van 2 jaar. Echter zijn de gegevens van mijn partner verwerkt, maar die van mij niet in onze persoonlijke KPN app. Heb wel de mail ontvangen van de complete bestelling. Kunt u mij vertellen wat er aan de hand is? Of heb ik mogelijk iets niet goed gedaan? Alvast dank met vriendelijke groet Jean-Pierre François

**********************

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Hallo @Davi130120 ,

Heb je al gekeken via internet in Mijn KPN na inloggen met jouw persoonlijke KPN-ID?

Daar in Mijn KPN kun je eventueel jouw abonnement toevoegen aan jouw producten als je dat nog niet gedaan hebt. En dan zijn de gegevens normaliter ook zichtbaar in jouw persoonlijke KPN-app.  


Goedemiddag @Davi130120, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Voor beide nummers die je heb genoteerd heb ik even nagekeken hoe het precies zit. Het nummer dat eindigt op 45, daarvan is de verlenging ingegaan op 24 juli. Het nummer dat eindigt op 31 is ingegaan op 25 juli. Dus het klopt inderdaad dat je op het moment van schrijven nog geen wijziging zag voor één van de twee nummers. Dit is inmiddels wel geregeld. 

Heb je hier nog andere vragen over? Dan hoor ik het graag! :smile:


@Davi130120 ik heb geen reactie meer gehad dus dat er vanuit dat het nu goed is. Zo niet, dan weet je mij te vinden!