Skip to main content

Goedenavond,

 

Sinds vorige maand heb ik een nieuw toestel aangeschaft met een abbonnement van 20Gb.

 

Nu stond er vorige maand bij internetbundel iets van 13200MB te verbruiken in totaal, dat is geen 20GB.

Op dit moment staat er 1935 MB totaal te verbruiken.

 

Dit is dus niet waar ik voor betaal en resulteert dat ik bijna al door mijn onjuiste internetbundel heen ben.

 

Dit probleem ervaar ik dus sinds ik een nieuw telefoon heb, met dezelfde simkaart.

 

Alvast bedankt,

 

Welke periode staat erbij? "Nog x dagen geldig" staat er onder toch?


nvt


 

Welke periode staat erbij? "Nog x dagen geldig" staat er onder toch?

 Ja klopt het is nu 3 juni, en er staat 0, bij de andere abbonementen staat nog 27 dagen.

Abbonement is volgens mij van begin to het einde van de maand.

 

Normaal staat er dit bij KPN. (3061 MB is dan het verbruik op dat moment)

MB 3061/20000

internetbundel/verbruikt.

 

 

Op dit moment staat er dit.

MB 1025/1935

internetbundel/verbruikt


Als er nu 0 dagen staat, dan krijgt u morgen nieuwe data.

Dat was vroeger altijd bij iedereen op de eerste van de maand. Maar da is niet meer zo. Kan op elke dag in de maand zijn. Wel steeds op dezelfde dag van de maand uiteraard 😶


Hoi @Fredjev, fijn dat Nick83 al met je meegedacht heeft!
 

 

Welke periode staat erbij? "Nog x dagen geldig" staat er onder toch?

Op dit moment staat er dit.


Ik zie dat jij vorige maand jouw abonnement verlengd hebt, de ingangsdatum van het gekozen abonnement (20GB en onbeperkt bellen en SMS) is 11 mei 2022. Vorige maand heb je het datategoed naar rato ontvangen (dus van 11 mei t/m 31 mei) en per de 4e van iedere maand krijg je nieuw tegoed bijgeschreven. Klopt dat nu ook, met wat jij terug ziet in MijnKPN?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat jouw vraag beantwoord is. Anders hoor ik het graag!