Skip to main content

Wilde mijn abbonnement verlengen, word ik elke keer geweigerd. Heb ik ze gebeld zeggen, ze dat er een fout is gemaakt en dat ik onder bewindvoering stond? Heel knap. Nu wilde ik nog een keer verlengen met een samsung a51 waar je geen salaris en maandlasten bij hoeft te zetten word ik alsnog geweigerd. Volgens mij zit er een storing in het systeem.

Welkom op ons Forum @Jef85. Wanneer je wel zou mogen verlengen maar dit niet voor elkaar krijgt, dan moeten we daar eens naar kijken. We zijn inmiddels een paar dagen verder. Heeft het nog zin om hier naar te kijken, of heb je het misschien via de telefoon of in de winkel al geregeld? Mocht mijn hulp nodig zijn, vul dan jouw forumprofiel aan met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan kijk ik met je mee wanneer je hier weer een berichtje plaatst. 


Goedemiddag,

Het is bijna opgelost, word van de week gebeld. Het was een persoons verwisselings fout. Iemand met dezelfde naam en geboortedatum staat onder bewind. Daarna is er nog wat fout gegaan. Maar een behulpzame collega heeft de oplossing. Mvg Jeff


Dat is goed nieuws! Fijn dat je goed geholpen bent en je binnenkort weer wordt teruggebeld. Bijzonder dat het verwisseld was. Dat hoor je niet vaak :) 

 


Nog steeds geen oplossing voor het verlengen van mijn mobiele abonnement. Persoonsverwisseling. Elke keer afgewezen. Al 13 jaar klant bij kpn. Heb mijn zaakjes gewoon in orde. Wat gaat hier mis.

 

Admin: nieuwe reactie verplaatst naar eigen topic


@Jef85, is het inmiddels al gelukt? Anders kijk ik nog graag eens mee. Al is het een stukje later dan gehoopt, excuses daarvoor. wil je dan jouw profiel voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt.Â