Skip to main content

Kan iemand van KPN mij vertellen waarom ik 2 aansluitingen  van 20€ heb maar vervolgens voor 2 verschillende aansluitingen verschillende prijzen betaal ?

en als dit zou kloppen vanwege inflatie of hoe het ook wordt genoemd , ik daar niet van op de hoogte wordt gesteld?

Hi @MarcelKerkvliet, Welkom op ons KPN Forum! Bedankt voor je vraag. Excuses voor de late reactie. Het is hier momenteel erg druk. Hmm… Gek! Als ik het goed begrijp heb je twee abonnementen waar je normaal 20,00 voor betaalde en sinds de factuur van oktober betaal je meer? 
Wat betreft de (eventuele) inflatiecorrectie verhoging: We kondigen de correctie aan via de factuur van de maand september/oktober. Ook staat er een omschrijving van de inflatiecorrectie in het contract dat je gekregen hebt bij het afsluiten van het abonnement. Op onze site sinflatiecorrectie] vind je de nodige informatie.  Wat de reden is dat de prijsverhoging van twee abonnementen verschilt, weet ik niet. Gaat het om twee identieke abonnementen t.w.v. €20,00? Of zijn het twee verschillende abonnementen, die toevallig evenduur zijn? 


Het zijn 2 identieke abonnementen 

en voor beide betaal ik een afwijkend bedrag.

enigzins vreemd is dit natuurlijk wel


Ik kan me voorstellen dat dit gek overkomt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik met je meekijken. Postcode, huisnummer en beide (of gezamelijk) klantnummer(s) is voldoende.

 


Profiel is bijgewerkt


Bedankt! 
Inflatiecorrectie wordt toegepast als een abonnement dat jaar vóór 1 juli actief is.
Het ene abonnement is ingegaan in juni 2019 en heeft dus vorig jaar én dit jaar de inflatiecorrectie berekend gekregen. Het andere abonnement is ingegaan per augustus 2019. Vorig jaar heeft dit abonnement de dans ontsprongen:smirk: . Dit jaar is het eerste jaar dat er een correctie op toegepast wordt. Vandaar de verschillen. :nerd:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer