Skip to main content

We hebben in de winkel 4 abonnementen afgesloten waar er 3 goed van zijn alleen voor mijn zoon hadden we een kids sim only genomen en dit blijkt nu een onbeperkt abonnement te zijn waar ook het nummer niet van is over genomen door de huidige provider. Dus ook een maand eerder ingegaan dus ook voor betaald is. Dit konden ze niet meer terug draaien bij KPN wat heel vreemd is maar goed. Wij hebben alleen bevestiging gekregen van deze abonnement maar hun zeggen dat we voor deze ook hebben getekend wat moet ik nu doen.

Als je iets in de winkel afgesloten hebt, dan heb je er toch ook iets op papier van meegekregen? Of zie ik dat verkeerd?

Dat lijkt me zo ongeveer de belangrijkste reden dat je het in de winkel afsluit en niet via de website of telefoon: het "resultaat" gewoon ouderwets op papier. 


Hi @Rutger van driel76. Heb je ondertussen een oplossing gevonden? Als het om een Hussel abonnement gaat kan je deze in ieder geval naar boven of beneden bijstellen. Een Kids Sim kan je helaas alleen bestellen als nieuw abonnement. Naar beneden bijstellen kan dus nog wel. Dit kan je doen via je MijnKPN of door contact op te nemen met 0800-0402.Â