Skip to main content

Een vraag wij hebben allebei een mobiel abonnement bij KPN nou betaald 

J van de Venne al vanaf het begin 50€ cent meer per maand 

als ik E van de Venne ik heb dit al eens gevraagd in de kpn winkel

daar zeggen ze dat het met de inflatie te maken heeft

maar volgens mij kan dit niet want J van de Venne heeft het contract 

gelijk afgesloten toen ze ons dat aanboden E van de Venne heeft het 

een maand daarna afgesloten dus dan zou dat bij  dat bij E van de Venne 

moeten zijn  onze postcode is ***** huisnr *  graag u reactie

 

*Admin: gegevens verwijderd ivm privacy. 

Beste @Horn1781, welkom op het forum.

Ik moest even de detective pet opzetten, maar ik heb het voor je uitgezocht. De abonnementen zijn niet op dezelfde dag actief geworden, er zit net twee weken tussen. Het duurdere abonnement (J van Venne) is voor 1 juli 2019 actief geworden, het andere abonnement (E van Venne) is net na 1 juli 2019 actief geworden. 1 juli is bij ons de grens voor inflatie correctie, abonnementen die na 1 juli zijn afgesloten worden niet mee genomen in de inflatie correctie van dat jaar. Zodoende heeft 1 abonnement al tweemaal inflatie correctie ontvangen, en het andere abonnement nog maar één keer. Dit verklaart het prijsverschil. Het is heel toevallig dat de abonnementen net rond die tijd zijn afgesloten, maar we moeten ergens een grens trekken. 

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag! 

 


Geachte mijnheer Felix,

Ik heb helemaal geen telefoon abonnement met u afgesloten , mijn huidige abonnement loopt over 3 jaar en die mensen waar ik afgesloten heb helpen mij ook als er problemen met de telefoon is , dus ik blijf gewoon bij T-Mobile winkel aan de Leyweg .

Tegen de tijd dat abonnement afgelopen is , is een andere probleem

Ik verwacht morgen wel een pakket met post.nl nr 503244 over de KPN kastje die vervangen moeten worden .

Groet K.Bandhoe