Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb een vraag over mijn kpn mobile abonnement.

Waarom worden de kosten steeds verhoogd zonder dat ik er bericht van krijg?
Er word nu meer van mijn rekening afgeschreven zonder dat dit bekend was gemaakt.

Het is niet veel maar ik vind het wel raar dat dit zonder dat er informatie gedeeld word gedaan word.


Ik ben erg benieuwd hoe dit kan.
Groetjes Ashlynn

Inflatiecorrectie. Doet KPN ieder jaar een keer.


Hoi @Ashlynn en welkom op het forum! Ik vermoed inderdaad ook dat het hier om de inflatiecorrectie gaat. Je hebt de aankondiging van deze correctie gekregen via de factuur (van de maand september en oktober). Ook staat er een omschrijving van de inflatiecorrectie in het contract van je mobiele abonnement. Daar lees je ook wat dit voor jou betekent. 🙂


Hoi @Ashlynn en welkom op het forum! Ik vermoed inderdaad ook dat het hier om de inflatiecorrectie gaat. Je hebt de aankondiging van deze correctie gekregen via de factuur (van de maand september en oktober). Ook staat er een omschrijving van de inflatiecorrectie in het contract van je mobiele abonnement. Daar lees je ook wat dit voor jou betekent. 🙂

Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland door inflatie. Dat heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij jaarlijks op 1 oktober onze abonnementsprijzen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vaststelt. Dat noemen we inflatiecorrectie.


Vandaag op nieuwe factuur abonnements kosten interactieve tv en internet €8,10 hoger zonder aankondiging????


Vandaag op nieuwe factuur abonnements kosten interactieve tv en internet €8,10 hoger zonder aankondiging????

Hallo @josee70 , leg dan de oude en de nieuwe factuur eens naast elkaar, dan zie je meteen waar het verschil zit.

Misschien een optie erbij genomen of een korting die na een aantal maanden vervallen is of anderszins.

 


Hallo Jan,niets van dat alles,alleen abonnementskosten zijn verhoogd.

Jaren bij telfort geweest nooit geen klachten gehad.nu over naar KPN en het gaat fout.


Hallo Jan,niets van dat alles,alleen abonnementskosten zijn verhoogd.

Jaren bij telfort geweest nooit geen klachten gehad.nu over naar KPN en het gaat fout.

Hallo @josee70 , ben je automatisch gemigreerd van TFT naar KPN en heb je daarna je abo aangepast?Kun je eens een schermafbeelding plaatsen van de oude en de nieuwe factuur met je privégegevens onzichtbaar gemaakt?

 

Â